کد خبر : 8932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۶

تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان وسازمان نظام مهندسی امضا شد

تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان وسازمان نظام مهندسی امضا شد
تفاهم نامه توسعه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در راستای گسترش روزافزون سامانه های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش های مهارت محور و فنی و حرفه ای در حوزه صنعت ساختمان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان نظام مهندسی ساختمان به امضا رسید.

 

این تفاهم نامه به امضای عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و کورش خواجوی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و در راستای فراهم کردن زمینه های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت ساختمان با برنامه ‏ریزی و اجرای دوره های آموزش عملی و بهره ‏برداری از ظرفیت‏ها و توانمندی‏ های دو طرف رسید.

 

همکاری متقابل طرفین در نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری استاندارد‌های مهارتی، برگزاری دوره‏‌های آموزشی مهارتی موردنظر و صدور گواهینامه‏‌های مربوط به پشتیبانی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورو با رویکرد اشتغال و فراهم کردن زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مرکز تحقیقات جهت ارتقای سطح توانمندی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

 

همچنین برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‏‌های تخصصی و علمی درخصوص صنعت ساختمان و اجرای دوره‏‌های آموزشی ورود به حرفه، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مشارکتی براساس نیازسنجی آموزشی و توافق مشترک از دیگر اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.

 

از تعهدات مشترک طرفین در این تفاهمنامه همکاری تشکیل کمیته برنامه ریزی و نظارت بر روند اجرای آموزش‌های مشترک، تهیه و تدوین استاندارد‌های جدید و مورد تقاضا جهت تایید و تصویب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور فراهم کردن زمینه آموزش آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی طرفین و تشکیل جلسات کمیته برنامه ریزی با مراکز زیرمجموعه طرف اول هر سه ماه یکبار به منظور تشریک مساعی، هماهنگی و رفع موانع احتمالی است.

منبع:روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 13 =


دسته‌بندی نشده