کد خبر : 18190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

شاخص‌های مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات اطمینان‌ بخشی نامزدها به مردم توأم با صداقت و شفافیت است

شاخص‌های مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات اطمینان‌ بخشی نامزدها به مردم توأم با صداقت و شفافیت است
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز ، کارون ، حمیدیه وباوی اظهار کرد : در انتخابات پیش رو مهمترین نسل مد نظر، نسل آینده است و نمی توانیم بدون عمل اعتماد آنها را جلب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، محمد ممبینی با اشاره به اینکه رای مردم در انتخاب فرد شایسته و اصلح کاندیدای مجلس شورای اسلامی  تاثیر گذار است تصریح کرد : بار انتخاب صحیح و مناسب بر دوش همه ی ماست . از این رو مردم  باید ابتدا از  نامزدهای انتخاباتی مجلس  شناخت پیدا کرده  و از اهداف آنها مطلع شوند و سپس با چشمی باز و آگاهانه  انتخابی اصلح داشته باشند تا انتخاباتی را شاهد باشیم که باعث تشکیل ایران قوی شود.

ممبینی گفت : نامزدهای انتخاباتی باید به صداقت و عملی بودن وعده‌هایشان توجه داشته باشند و  یکی از شاخص‌های مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات اطمینان‌ بخشی نامزدها به مردم توأم با صداقت و شفافیت است.

این کاندیدای مجلس بیان کرد : شعار اینجانب برای انتخابات پیش رو جوانگرایی، اشتغال و توسعه است  که برای ایران قوی به این سه اصل مهم نیاز داریم و قطعا در این زمینه تمام تلاش خود را بکار خواهم گرفت.

وی  دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد است به بخشی از اقداماتی که برای رفع محرومیت زدایی انجام داد اشاره کرد وگفت : یکی از اقداماتی که برای رفاه حال زائرین امامزاده عبدالله از توابع شهرستان باغملک به نیت برادر شهیدم سردار جاوید الاثر محمد کریم ممبینی انجام داده ام، موضوع مهمانسرا با ظرفیت سالانه پذیرایی ۳۰۰ خانوار به صورت رایگان است .

دکتر ممبینی افزود: پیگیری تبدیل وضعیت  ۲۴۵۰ نفر از نیروهای خدمات قضایی و اردوگاه های شرکت ملی حفاری یکی دیگر اقدامات بود که انجام دادم و بدین طریق با پیگیری هایی که داشتم نیروها از پیمانکاری وارد سیستم ساتنا شد که این خود ثبات شغلی آنها را ایجاد کرد .

وی اضافه کرد : همچنین زمینی را در روستای چمن لاله از توابع هفتکل جهت احداث و اثبات پروژه های نفتی در اختیار شرکت نفت قرار داده ام که سبب اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر شده و تاکنون هیچ هزینه ای بابت طرح فوق دریافت نکرده ام .

ممبینی در پایان از مردم خواست در این انتخابات حضور پر شور داشته باشند و در سرنوشت کشور نقش خود را مثل همیشه به خوبی ایفا کنند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده