کد خبر : 18271
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۳۰

تشریح برنامه های فولاد اکسین در حوزه مسئولیت های اجتماعی از زبان مدیر عامل

تشریح برنامه های فولاد اکسین در حوزه مسئولیت های اجتماعی از زبان مدیر عامل
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با حمایت مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا انرژی امسال علاوه‌بر رشد تولید و محقق شدن سود ۲ برابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دهد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان ، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰ جهیزیه در اهواز گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با حمایت مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا انرژی امسال علاوه‌بر رشد تولید و محقق شدن سود ۲ برابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دهد.

او افزود: فولاد اکسین اقدامات خوبی نیز برای مردم خوزستان انجام داده که از جمله آنها کمک برای تامین ۲ هزار تن ورق فولاد پل عنافچه در شهرستان ملاثانی، تامین ۴ هزار بسته معیشتی، تامین ۲ هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان نیازمند، برپایی موکب در ایام اربعین و اکنون نیز اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه هستند.

آقای محمدی ادامه داد: اهدای این جهیزیه برای افراد مستحق و نیازمند است که ما در تلاشیم در کنار رشد تولید در حوزه اشتغال و رفع محرومیت در خوزستان به فعالیت های خود ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین می‌گوید: با هماهنگی های صورت پذیرفته با هلدینگ قصد داریم این فعالیت ها را برای سال آینده به ۲ برابر افزایش یابد و در بحث اشتغال نیز با اجرای طرح های جدید، اقدامات خوبی انجام بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − چهار =


دسته‌بندی نشده