کد خبر : 18183
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

خواسته بختیاری ها از برادران عرب خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

خواسته بختیاری ها از برادران عرب خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

مجلس خبرگان رهبری مسئولیت مهمی در جمهوری اسلامی ایران دارد و اعضای آن از طریق انتخابات مستقیم مردمی به این مجلس راه می‌یابند. حضرات آیات کعبی، حیدری و فرحانی که از قوم سرافراز عرب هستند، در گذشته به عنوان نمایندگان این استان با همیاری برادران خود در قوم بزرگ بختیاری به مجلس خبرگان رهبری راه

مجلس خبرگان رهبری مسئولیت مهمی در جمهوری اسلامی ایران دارد و اعضای آن از طریق انتخابات مستقیم مردمی به این مجلس راه می‌یابند. حضرات آیات کعبی، حیدری و فرحانی که از قوم سرافراز عرب هستند، در گذشته به عنوان نمایندگان این استان با همیاری برادران خود در قوم بزرگ بختیاری به مجلس خبرگان رهبری راه یافته‌اند.

از سوی دیگر، از آنجا که قوم بختیاری طی سالهای گذشته تا کنون جزء اقوام تاثیرگذار در این استان و کشور بوده و هست، اکنون خواهان حضور نماینده‌ای از بین خود در مجلس خبرگان رهبری است. لذا آیت الله امیررضا هدایی به عنوان گزینه‌ این قوم مطرح و برای نمایندگی در مجلس خبرگان وارد انتخابات شده است.

در پایان ضمن تشکر از ورود همه اقشار و اقوام به جهت پرشور نمودن انتخابات آتی، ما قوم بختیاری‌ در خوزستان، از برادران عرب خود دعوت می‌کنیم تا برای اتحاد و همدلی بیشتر، به آیت الله امیرضا هدایی، نماینده‌ای که نماد وحدت و همبستگی بین قومیت‌های مختلف است رأی داده و او را راهی مجلس خبرگان رهبری کنیم. این حمایت می‌تواند نقش مهمی در تقویت پیوندهای دوستی و همکاری میان قومیت‌های عرب و بختیاری ایفا کند و به ارتقاء وضعیت اجتماعی و سیاسی منطقه کمک نماید. انتخاب آیت الله هدایی، گامی مثبت در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف مشترک میان قومیت‌های ما خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 12 =


دسته‌بندی نشده