کد خبر : 18186
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

به همت مدیریت بیمه دی استان اردبیل برگزار شد؛ همایش سالروز تاسیس بیمه دی

به همت مدیریت بیمه دی استان اردبیل برگزار شد؛ همایش سالروز تاسیس بیمه دی
به همت مدیریت بیمه دی در استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس بیمه دی همایش باشکوهی با حضوراحمد صفرزاده، معاون فنی شرکت بیمه دی، کاظم دبیر، معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استانداری اردبیل و جمع کثیری از مسئولان و نمایندگان بیمه دی در استان اردبیل برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازتایماز نیوز/

مدیر شرکت بیمه دی اردبیل:اهداف اصلی بیمه دی، بهبود رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و فرایند فروش است

مدیر بیمه دی استان اردبیل گفت : شرکت بیمه دی برای رفاه حال بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی مشتریان خود ، خدماتی نو آوارنه را در بستر دیجیتال آماده بهره برداری نموده است . مشتریان بیمه دی می توانند با نصب اپلیکشن دی دار بر روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات دوراپزشکی ، دارو رسان و جمع آوری اسناد پزشکی استفاده نمایند

تایماز نیوز/ حسین میکاییل وند در همایش سالروز تاسیس بیمه دی اظهار کرد: به عنوان متولی امر درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران معزز ، تنها شرکت بیمه هستیم که خدمات درمانی را در منزل به بیمه شدگان ارائه می دهیم و تاکنون موفق شدیم ۱۴۰۰ نفر را به عنوان ایثارگر زمین‌گیر در طرح تکریم مورد پوشش قرار دهیم.

وی افزود: از تابستان سال جاری با اجرای پروژه طرح دارورسان مفتخر به ارایه درب منزل به ایثارگران ۷۰ درصد شدیم که انشالله در سال آتی این خدمات را در شهرستان ها نیز ارائه خواهیم کرد.

مدیر بیمه دی استان اردبیل بیان کرد: از مهمترین وجه تمایز شرکت ها خدمات پس از فروش می باشد و با توجه به اینکه متولی امر درمان ایثارگران بودیم پاسخگو بودیم که شماره تلفن ۱۶۷۱ به عنوان تلفن تماس ۲۴ ساعته در کل کشور مسیر ارتباطی ما با بیمه‌‎شدگان هست.

میکاییل‌وند ادامه داد: در کشور بیش از ۹۶۰۰ مرجع درمانی تحت قرارداد داریم که از این تعداد ۲۶۹ مرکز درمانی طرف قرارداد در استان اردبیل است و پذیرش همه آنها به صورت آنلاین بوده است.

مدیر بیمه دی استان اردبیل گفت: در کشور بیش از ۹۶۰۰ مرجع درمانی تحت قرارداد داریم که از این تعداد ۲۶۹ مرکز درمانی طرف قرارداد در استان اردبیل است.

وی تصریح کرد: تنهاشرکت بیمه ای هستیم که با تمامی بیمارستان ها دولتی و خصوصی و آزمایشگاه‌های سطح استان اردبیل طرف قرارداد هستیم

مدیر بیمه دی استان اردبیل خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ، قرارگاه خاتم، اداره کل پزشکی قانونی استان، اداره کل ثبت اسناد استان، دانشگاه محقق اردبیلی, اشجع باتری، کانون وکلا، اداره بذر، کارخانه طنین پیک، بیمارستان قایم، اورژانس، راه و شهرسازی تحت پوشش این شرکت بیمه هستند.

معاون فنی شرکت بیمه دی :رویکرد بیمه دی توسعه خدمات و بهبود کیفیت خدمات است

معاون فنی شرکت بیمه دی گفت: رویکرد بیمه دی ضمن تاکید بر مولفه‌های بنگاه داری، توسعه خدمات و بهبود کیفیت خدمات است .

احمد صفرزاده در همایش سالگرد تاسیس بیمه دی در استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد ما بر توسعه خدمات و بهبود کیفیت خدمات به بیمه گزاران و بیمه شدگان است وی با اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای در کشور اظهار کرد: همزمان با قانون ملی شدن صنعت بانکداری در کشور ما شرکت های بیمه نیز ملی اعلام شدند و تمامی شرکت‌های بیمه خارجی و خصوصی ادغام و از محل ادغام ، شرکت های بیمه البرز، دانا و آسیا به وجود آمدند . معاون فنی شرکت بیمه دی افزود: با توجه به ساختارهای دولتی که فعالیت‌های بیمه ای در آن‌ها شکل می گرفت در ۱۳۸۴ براساس ابلاغ سیاست های اجرایی اصل ۴۴ قانون اساسی از جانب مقام معظم رهبری ، با محوریت کاهش تصدی گری دولت در امور اقتصادی مقرر می شود همه شرکت های بیمه به غیر از بیمه ایران خصوصی شود و تعداد شرکت های دیگر نیز توسعه داده شود.

صفرزاده با اشاره به انجام عملیات بیمه‌گری توسط ۳۲ شرکت خصوصی در کشور در حال حاضر ادامه داد : ماهیت شرکت بیمه و تاسیس شرکت های بیمه اساسا به عنوان بنگاه بازرگانی و تجاری می باشد که خصیصه و ویژگی اصلی آن، این است که از محل ارائه خدمات سود داشته باشد و همین سود موجب ایجاد پایداری این بنگاه اقتصادی را در ارائه خدمات به بیمه گزاران تضمین نماید .

ارائه خدمات به ایثارگران و جانبازان فلسفه ایجاد شرکت بیمه دی بوده وی با بیان اینکه شرکت بیمه دی از سال ۱۳۸۳ به همت سازمان بنیاد شهید و ایثارگان ایجاد شده است، افزود : ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران بوده که محوریت ارائه خدمات بیمه در اولویت اول به این قشر معزز مد نظر است و در اولویت های بعدی به عنوان یک شرکت بیمه گر و عمومی فعالیت در سایر عرصه ها انجام می شود . معاون فنی شرکت بیمه دی با بیان اینکه قرارداد درمان خانواده شهدا و ایثارگران ۲ برآیند چالشی برای شرکت بیمه دی دارد ادامه داد: ماهیت قرارداد بیمه در کل صنعت بیمه یک برآیند نامساعد و منفی دارد به طور متوسط اگر ضریب خسارت صنعت بیمه را در رشته درمان در نظر بگیریم ۱۰۰ واحد از بیمه گزار حق بیمه دریافت می‌کنیم و ۳۵ واحد از سایر منابع روی آورده بیمه گزاران اضافه و خدمات بیمه ای عرضه می شود. صفرزاده خاطرنشان کرد: رشته درمان یک رشته بیمه ای با برآیند نامساعد است و کل صنعت را اگر در نظر بگیریم ۷۰ درصد سهم حق بیمه متعلق به دو رشته درمان تکمیلی و رشته شخص ثالث است چالش بعدی این است که با توجه به روند نامساعد بیمه گری رشته درمان ، شرکت بیمه دی با لحاظ شأن والای بیمه شدگان قرارداد درمان تکمیلی با بنیاد شهید بایستی خدمات مناسب و کیفیت ارائه و رضایت آنان را کسب نماید . وی تصریح کرد: در حال حاضر برای ۶ سال متوالی در شرکت بیمه دی توفیق اجرای قرارداد درمان خانواده شهدا و ایثارگران را داریم و علی رغم تمام سختی‌های موجود در پایداری و حفظ ماندگاری شرکت و پاسخگویی مطلوب و جامع به ایثارگران که دارای چالش های خاصی می باشد با دعای خیر همین قشر معزز بیمه دی با افتخار و سربلندی این قرار داد را اجرا کرده و انشالله برای سنوات آتی این افتخار نصیب همکاران بیمه دی در کل کشور خواهد شد.

معاون فنی شرکت بیمه دی افزود: برای اجرای این قرارداد چیزی حدود ۱۴ هزار تا ۱۵ هزار شخصیت حقیقی و حقوقی درگیر ارائه خدمات هستند بطوریکه نزدیک به ۱۰ هزار مرجع درمانی طرف قرارداد و حدود ۲ هزار ارزیاب خسارت برای رسیدگی و پرداخت خسارت های قرارداد همکاری می نمایند . صفرزاده بیان کرد: چالش بعدی که در ارتباط با قراداد درمان و عملیات بیمه گری هست بحث ناپایداری و ناهمگرایی شاخص های بازرگانی و اقتصادی اثرگذار بر عملکرد شرکت های بیمه از جمله بحث واردات دارو و تجهیزات پزشکی و مسائل ارزی و … است. وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور حدود ۲۵ درصد است، گفت: ضریب نفوذ بیمه بیانگر این است که چقدر از درآمد خانوار صرف خرید بیمه می شود، هر چقدر سطح این درصد بالاتر باشد بیانگر این است که سهم بیمه در هزینه های خانوارها مورد توجه است .

معاون فنی شرکت بیمه دی خاطرنشان کرد: نسبت ضریب نفوذ بیمه کشور ما به نسبت متوسط جهانی حدود ۳۰ درصد است که دلیل پایین بودن ضریب نفوذ در کشور ، عدم ارائه خدمات شایسته و متناسب با نیازهای بیمه گزاران از جانب شرکتهای بیمه ، پایین بودن قدرت خرید افراد و خانوارها و عدم توجه به اهمیت بیمه و وضع عوارض و هزینه های اضافی برای خدمات بیمه ای از جانب قانونگذار می باشد که بار این عوارض به مردم تحمیل شده و هزینه خرید خدمات بیمه ای را بالا می برد و نتیجتاً موجب اقبال کم مردم در خرید خدمات بیمه ای می شود.

صفرزاده در پایان اضافه نمود با نگاه جدید بیمه گران در عرصه رقابت که در حال حرکت به سوی ارتقاء کیفیت خدمات و کسب رضایت بیمه گزاران است و تدقیق قانونگذار در توجه جدی به توسعه امر بیمه در تمامی ارکان زندگی خانوارها امید به توسعه و افزایش ضریب نفوذ بیمه مورد انتظار است . ایشان عنوان داشتند که شرکت بیمه دی به نقش یکی از بازیگران صنعت بیمه بر اساس چش انداز سه ساله خود به دنبال ارزش آفرینی پایدار و ایجاد تجربه خوشایند برای مشتریان و شبکه فروش است . ماموریت ما ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای جامعه با ارائه خدمات نو اندیشانه هست و در این راستا از همه فرصتها و ابزار در اختیار خود برای اجرای این رسالت و دستیابی به چشم انداز خود بهره خواهیم گرفت از این رو اهداف کلان شرکت بیمه دی را بدین شرح عنوان نمودند :

۱ – افزایش سهم بازار با تمرکز بر سود آوری پایدار

۲ – تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیند های بیمه گری و نظارتی

۳ – ارتقا کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان

۴ – توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه شبکه فروش

۵ – افزایش کارایی و ارتقا بهره وری

۶ – توسعه فرهنگ بیمه و تقویت جایگاه برند

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل: ضریب نفوذ متوسط بیمه در شان و شایسته مردم مملکت نیست

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل گفت: ضریب نفوذ متوسط بیمه با وجود ثروت فراوان در کشور در شان و شایسته مردم مملکت نیست.

کاظم دبیردر مراسم سالگرد تأسیس بیمه دی استان اردبیل با بیان اینکه بیمه زمینه و عرصه خدمت برای ایثارگران را فراهم کرده است، اظهار کرد: ضریب نفوذ متوسط بیمه با وجود ثروت فراوان در کشور در شأن و شایسته مردم مملکت نیست باید تلاش کنیم تا ضریب نفوذ را افزایش دهیم.

وی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب رفاهی در مملکت افزود: وضعیت رفاه شایسته صاحبان مملکت و مردم نیست در حالی که جمعیت ما یک درصد جمعیت دنیا است وقتی منابع را ارزیابی می‌کنیم در بدبینانه‌ترین ۷ درصد و خوشبینانه‌‌ترین حالت ۹ درصد منابع مربوط ایران است.

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در برخی تدابیر شجاعانه باید تغییراتی ایجاد کنیم، ادامه داد: اگر امروزه در دانش هسته‌ای، شرکت‌های دانش‌بنیان حرفی برای گفتن داریم و الان یلی شده‌ایم برای خودمان این پیشرفت‌ها با روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی عجین شده است و باید با برنامه‌ریزی سمت و سوی مناسب برای مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

دبیر با بیان اینکه حوزه تورم و اقتصاد کشور ایراد اساسی دارد، گفت: اگر در این حوزه نیز نتوانستیم دستاوردهای خوبی به دست بیاوریم ناشی از مورد کنکاش قرار نگرفتن ۷۰ درصد منابع کشور است وگرنه ظرفیت بالایی برای کسب ثروت و توسعه اقتصاد داریم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ۱۱ اسفند و روز رأی‌گیری افزود: مردم نقش اساسی در انتخابات دارند و نباید هر شخصی را راهی مجلس کنند و باید با انتخاب درست و دقیق و شجاعانه نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای انتخاباتی به سمتی رفته که دروغگویی و فرصت‌طلبی موجب به دست آوردن نتیجه مطلوب می‌شود و امروزه پول مبنای گرفتن رأی شده است که بزرگترین و اساسی‌ترین ایراد انتخابات است که باید با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم فضا را به سمت جایی ببریم که افراد شایسته را انتخاب کنیم و مطالبه گری پیشرفت جامعه باید امروزه در رأس امور جوانان باشد.

دبیر همچنین با اشاره به وظایف خطیر بیمه در خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و جانبازان افزود: در تلاش هستیم تا سطح درآمد و سطح رفاه به سمتی باشد که بحث بیمه به عنوان تزئین نباشد و در سبد مصرفی ما نقش اساسی را ایفا کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 8 =


دسته‌بندی نشده