کد خبر : 17198
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۳۶

آیین افتتاحیه المان شهدای رژه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ برگزار شد

آیین افتتاحیه المان شهدای رژه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز در این آیین سید علی پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در سخنان کوتاهی با اشاره به جنگ احد در صدر اسلام گفت: مبنای انقلاب بر اساس افرادی است که در میدان‌های مختلف ضمن حضور برای اعتلای کلمه حق ایستادگی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز در این آیین سید علی پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در سخنان کوتاهی با اشاره به جنگ احد در صدر اسلام گفت: مبنای انقلاب بر اساس افرادی است که در میدان‌های مختلف ضمن حضور برای اعتلای کلمه حق ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افتتاحی امشب جزئی از راه نورانی انقلاب است ادامه داد: دعا می‌کنیم جمهوری امامین انقلاب همچنان مقتدرانه ادامه پیدا کرده و تک به تک مسئولین و شهروندان در این راه حضور و نقش پررنگ داشته باشند.

پس از سخنان پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با دعوت مجری برنامه آیت الله حیدری، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون قرار گرفت.

آیت الله حیدری گفت: آن اشقیایی که در ترورهای مختلف بر علیه مردم نقش داشتند، همگی یک سرنوشت واحد داشتند که عاقبت آن را همه مردم دیدند و می‌دانند.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همه کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند، بدون استثنا در خدمت و در اختیار رژیم صهیونیستی هستند.
وی در پایان با گرامیداش یاد و خاطره شهدا و امام راحل به سخنان خود پایان داد.

سردار حاجتی رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از مجموعه شورای اسلامی شهر اهواز شهردار اهواز و سایر کسانی که در پیشبرد ساخت و افتتاح یادمان‌های شهدای نقش دارند خواستار استمرار چنین اقداماتی از سوی مجموعه شهرداری اهواز شد.

سردار شاهوار فرمانده لشکر ۷ ولیعصر (عج) نیز با تقدیر و تشکر از اقدام صورت گرفته پیشنهاد داد: در سایر مکان‌هایی که شهدای گمنام دفن شده‌اند یک نماد و یادمان با موضوع شهدا ساخته شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه نگهداری از چنین مکان‌هایی بسیار مهم است، عنوان کرد: حوزه بسیج و پایگاه‌هایی که در همسایگی یادمان هستند باید به صورت مستمر از این مکان استفاده معنوی ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =


دسته‌بندی نشده