کد خبر : 9077
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبرداد:

حدیث کریمی

افتتاح خانه هنرمندان در سال آینده

افتتاح خانه هنرمندان در سال آینده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افتتاح خانه هنرمندان در سال آیند خبر داد.

به گزارش خبرنگار هنری پایگاه خبری هنر قلم، حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه رسانه‌ و مطبوعات استان خوزستان اظهار کرد: در سال جدید به صورت هفتگی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب پرسش‌گری و مطالبه گری با حفظ چهارچوب های قانونی نشست هایی برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد رسانه به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: رسانه ها نمایندگان و زبان گویای مردم هستند؛ پس از استان تهران، بیشترین رسانه را در کشور خوزستان دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه اگر رسانه ها شناسنامه دار شوند حمایت و دفاع از آنها بیشتر می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم رسانه ها شناسنامه دار شوند تا بخش بیشتری از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد خبرنگاران و مطبوعات را در استان تخصصی کرده و آموزش خبرنگاران را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

کلاه کج از افتتاح خانه هنرمندان در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: در آغاز سال آینده خانه هنرمندان با وسعتی بالغ بر ۶ هزار متر افتتاح خواهد شد تا بخشی از مشکلات هنرمندان حل شود.

وی ادامه داد: بخشی از خانه هنرمندان به خانه مطبوعات اختصاص پیدا می‌کند تا جایگاهی برای شان و منزلت خبر و خبرنگار خوزستانی در این مکان ایجاد شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در سال ١۴٠١ جشنوراه های خوبی در زمینه نمایش، موسیقی و… برنامه ریزی خواهیم کرد و سال آینده سالی پرنشاط برای مردم خوزستان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: قطعا در چهارچوب قانون از خبرنگار، رسانه، روزنامه، پایگاه خبری و… حمایت جدی خواهیم کرد تا خانه مطبوعات خوزستان مانند نظام پزشکی، تبدیل به نظام خبرنگاری شود که بتواند حقوق خبرنگاران را به شکل جدی مطالبه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + هجده =


دسته‌بندی نشده