کد خبر : 1110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰:۰۴

کلاس آموزشی «شوق کاردستی» در کتابخانه عمومی امامزاده حیدر(ع) بهبهان

کلاس آموزشی «شوق کاردستی» در کتابخانه عمومی امامزاده حیدر(ع) بهبهان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی خوزستان، مریم درخشان، مسئول کتابخانه عمومی امامزاده حیدر(ع) بهبهان از برگزاری برنامه آموزشی «شوق کاردستی» خبر داد. درخشان با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، ارتقای سطح دانش و مهارت آنها و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه­های عمومی خوزستان، مریم درخشان، مسئول کتابخانه عمومی امامزاده حیدر(ع) بهبهان از برگزاری برنامه آموزشی «شوق کاردستی» خبر داد.

درخشان با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، ارتقای سطح دانش و مهارت آنها و بکارگیری قوه ذهن و استعداد کودکان در استفاده از ابزار و وسایل برگزار شد.

این برنامه در ابتدا با معرفی ابزار مورد نیاز و آشنا کردن کودکان با نحوه استفاده از وسایل و ابزار و آموزش اولیه، سپس از کودکان خواسته شد که همزمان آنچه را با چشم می بینند انجام دهند و در هر مرحله از کار اگر مشکلی دارند با سؤال کردن و تکرار آموزش در کنار آنها بتوانند به کار خود ادامه دهند.

در این برنامه آموزشی همچنین به آنها آموزش داده شد که بتوانند با استفاده از وسایل ساده ای که در اطراف خود می بینند چیزهای زیبا، جالب و پر کاربردی درست کنند.

در انتهای این برنامه، کاردستی هایی که درست کرده بودند به یادگار در بخش کودک کتابخانه نصب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =


دسته‌بندی نشده