کد خبر : 3024
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱:۴۲

کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در دشت آزادگان

کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در دشت آزادگان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله امیری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و کار اطلاعاتی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله امیری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی “حمیدیه – سوسنگرد” شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس موادمخدر با اقدمات تخصصی دستور ایست دادند که پس از تعقیب و گریز هر ۲ خودرو توقیف و سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ امیری بیان داشت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بیان داشت: در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 13 =


دسته‌بندی نشده