کد خبر : 5924
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری خوزستان ویژه فصل پاییز آغاز شد

کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری خوزستان ویژه فصل پاییز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، پیش از ظهر امروز، کارگاه آموزش مجازی کانون پرورش فکری با برپایی کارگاه برخط «نقاشی مقدماتی» شروع به کار کرد. نخستین جلسه کارگاه‌ آموزشی مجازی «نقاشی مقدماتی و تکمیلی» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال با حضور ناهید مهران فر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، پیش از ظهر امروز، کارگاه آموزش مجازی کانون پرورش فکری با برپایی کارگاه برخط «نقاشی مقدماتی» شروع به کار کرد.

نخستین جلسه کارگاه‌ آموزشی مجازی «نقاشی مقدماتی و تکمیلی» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال با حضور ناهید مهران فر مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و مدرس این دوره برگزار شد.

پریسا مطوئی مربی فرهنگی کانون در استان خوزستان نیز امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۳ کارگاه‌ برخط (آنلاین)، «کاغذ و تا تکمیلی» را با حضور کودکان ۹ تا ۱۱ سال اجرا خواهد کرد.

بر اساس این خبر، کارگاه‌های، «داستان‌نویسی مقدماتی و تکمیلی» نیز با حضور فاطمه رشیدی مربی ادبی کانون روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ آغاز می‌شود.

هفته آینده نیز نخستین جلسه کارگاه‌های «شاهنامه‌خوانی» و «نوشتن خلاق» در روز دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ هر دو در ساعت‌ ۱۴ با حضور زینب خورشیدی و محدثه الماسی مربیان ادبی کانون آغاز خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + دو =


دسته‌بندی نشده