کد خبر : 10805
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۴۴

پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم حسینی

پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم حسینی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است: السلام علیک یا ابا عبدالله و علی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت با صدور پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

محرمی دیگر فرا رسید و تشنگان عدالت، شهر را دگر بار به معرفت عاشورایی سیراب می‌کنند. محرم تکرار نمی‌شود، هر سال می‌آید و صفحه جدیدی از صحیفه آگاهی ورق می‌خورد.

نهضت حسینی راه و رسم پاسداشت عقیده تا آخرین قطره خون را به ما آموخت و حماسه ای جاوید از مقاومت و مبارزه تا خنثی شدن وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را تا انتهای تاریخ طنین انداز کرد.

نمی‌توان محرمی بود و حسین‌وار و زینب‌گونه زندگی نکرد، دهه اول محرم که به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر منتخب شده، امسال به شعار «ملت حسینی؛ مطالبه‌گری آگاهانه، تبیین مجاهدانه» مزین گشته تا در کنار شور عاشورایی تذکره ای مضاعف بر معرفت حسینی برای همگان باشد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان را محضر همه عاشقان آن حضرت بخصوص همکاران گرانقدرم در شرکت نفت و گاز اروندان تسلیت و تعزیت عرض نموده و تداوم حیات و عزت حسینی ملت ایران را از درگاه یزدان مسئلت دارم.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =


دسته‌بندی نشده