کد خبر : 7100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲:۰۳

پیام تبریک خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

پیام تبریک خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی
خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و رابطین روابط عمومی تبریک گفت.  

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم؛  روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند.

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.

از زمانیکه روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت وبخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسئولیت ارتباطی سازمان‌ها، نمود تازه‌ای پیدا کرده است.

روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شود، و پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود.

در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفاء نماید.

روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده وامید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 2 =


دسته‌بندی نشده