کد خبر : 1347
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

پایان مسابقات دو صحرانوردی خوزستان/شاهکار دختر ۱۰ ساله ایذه‌ای

پایان مسابقات دو صحرانوردی خوزستان/شاهکار دختر ۱۰ ساله ایذه‌ای

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، مسابقات بخش بانوان روز گذشته (جمعه) با حضور ۴۸ دو و میدانی‌کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ایذه برگزار شد. در بخش تیمی این رقابت‌ها، تیم ایذه مقام قهرمانی رده‌سنی نوجوانان را به دست آورد و اهواز در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در رده

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، مسابقات بخش بانوان روز گذشته (جمعه) با حضور ۴۸ دو و میدانی‌کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ایذه برگزار شد.

در بخش تیمی این رقابت‌ها، تیم ایذه مقام قهرمانی رده‌سنی نوجوانان را به دست آورد و اهواز در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در رده نخست قرار گرفت.

در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان، سهیلا شاپوری، مهشید کیانی و ساناز شاه‌پری هر سه از ایذه به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان نیز نگین وکیلی، سیده فاطمه حسینی کاکلی و نگین کروشانی هر سه از اهواز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند و در رده سنی بزرگسالان، امینه عموری، عاطفه صفرزاده شیرالی و حلما سیلاوی هر سه از اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در این مسابقات، دختر ۱۰ ساله اهل شهرستان ایذه به نام مهشید کیانی که با ۱۰ سال سن در رده سنی نوجوانان با حریفان خود به رقابت پرداخت و توانست شش کیلومتر را بدود، به عنوان پدیده رقابت‌ها شناخته شد.

رقابت‌های بخش پسران نیز هشتم آذرماه در رامهرمز برگزار شد که در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان، باجدی از صیدون، مهدی فرجی از ایذه و علی جلالی از رامهرمز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان، محمد باندری، علی دره‌شوری و حامد مولایی هر سه از ایذه اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان، احمد کرملاچعب از گتوند، محس کیانی از ایذه و قاسم فریسات از باغملک به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم رامهرمز اختصاص پیدا کرد.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + بیست =


دسته‌بندی نشده