کد خبر : 8813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

همکاری فعالان صنعت نفت و سازندگان تجهیزات بومی باعث افرایش بهره وری در این حوزه می شود

همکاری فعالان صنعت نفت و سازندگان تجهیزات بومی باعث افرایش بهره وری در این حوزه می شود
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: همکاری بخش حاکمیتی صنعت نفت و سازندگان تجهیزات که تبلور آن را در این نمایشگاه شاهد هستیم به افزایش بهره وری و توسعه همکاری‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علیرضا دانشی روز یکشنبه در آیین آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی نفت و حفاری خوزستان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز بیان کرد: توانایی فنی کشور در زمینه صنعتی و تولید تجهیزات رو به رشد است و این امر می‌تواند اثرات تحریم‌های ظالمانه غرب را کاهش دهد.

وی با تاکید بر اینکه تکیه به تولید داخل موجب خروج کشور از مشکلات پیش روی شده است گفت: این شرایط به توانمندی صنعت نفت در تولید منجر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیان کرد: صنعت نفت ایران امروز در منطقه از ویژگی های بسیار مهمی برخوردار شده است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

دانشی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه‌های صنعت نفت ۲۲۰ شرکت تولیدی و  دانش بنیان حضور دارند افزود: ۹۰ درصد این شرکت ها سازندگان تجهیزات و قطعات در زمینه نفت هستند.

وی بیان کرد: همکاری بخش حاکمیتی صنعت نفت و سازندگان تجهیزات که تبلور آن را در این نمایشگاه شاهد هستیم به افزایش بهره وری و توسعه همکاری‌ها منجر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ استان اصفهان، البرز ، آذربایجان شرقی ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان ، فارس، قزوین ، گلستان، مازنداران، مرکزی، یزد از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن میزبان علاقمندان است. پگاه فردا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =


دسته‌بندی نشده