کد خبر : 6825
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

فعالیت جهادی اصحاب رسانه در خوزستان مصداق واقعی حفظ خاکریز جنگ نرم است

فعالیت جهادی اصحاب رسانه در خوزستان مصداق واقعی حفظ خاکریز جنگ نرم است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه ای از «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان تجلیل کرد. وی فعالیت های رسانه ای و پوشش خبری برنامه های چهلمین سالگرد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه ای از «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان تجلیل کرد.

وی فعالیت های رسانه ای و پوشش خبری برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان توسط خبرگزاری دفاع مقدس را مصداق واقعی خاکریز مستحکم جنگ نرم دانست و اظهار داشت: کمتر رسانه ای در استان خوزستان را سراغ داریم که به تولید محتوای حوزه دفاع مقدس و پوشش برنامه های این حوزه نپرداخته باشد. صداوسیمای مرکز خوزستان، مطبوعات استان و فعالان فضای مجازی در خوزستان بابت همکاری حداکثری و تولید و انتشار اخبار حوزه دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام مسروری افزود: با توجه به بحران کرونا در خوزستان و عدم تجمعات برای برگزاری بسیاری از مراسم ها شاهد پوشش خوب و حداکثری اهالی رسانه به واسطه همکاری با خبرگزاری دفاع مقدس بودیم به شکلی که به هیچ عنوان خلا مخاطب در برنامه ها احساس نشد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از همراهی نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در استان بابت انتشار اخبار و فعالیت های حوزه روحانیت، گفت: در جنگ نرم امروز که امپراطوری رسانه ای استکبار در حال هجوم همه جانبه به افکار عمومی در کشور عزیزمان هستند، فعالیت جهادی و رسانه ای جوانان انقلابی و رسانه های متعهد خوزستانی می تواند سنگر و خاکریز مستحکمی در مقابله و مبارزه با این تهاجمات باشد.

وی در پایان متذکر شد: انتظار از اصحاب رسانه در پایتخت دفاع مقدس همین است که سنگر دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب به خصوص حوزه دفاع مقدس را محکم تر از همیشه با تولید و انتشار محتوای غنی و فرهنگی متناسب با خواست مردم حفظ کنند تا بتوانیم همچون جنگ سخت و فیزیکی دوران دفاع مقدس از عهده این جنگ نرم ولی سخت رسانه ای نیز پیروز و سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سیزده =


دسته‌بندی نشده