کد خبر : 6778
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

ظرفیت‌های انقلاب تخریب نشود

ظرفیت‌های انقلاب تخریب نشود

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان اظهار کرد: حدود سه ماه آینده انتخاباتی سرنوشت ساز خواهیم داشت؛ انتخاباتی که چه در سطح بین المللی و چه روستا ها و شهر های کوچک و بزرگ داخلی، می تواند سرنوشت چهار سال آینده را مشخص کنند. وی گفت: با نزدیک شدن به زمان نام نویسی

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان اظهار کرد: حدود سه ماه آینده انتخاباتی سرنوشت ساز خواهیم داشت؛ انتخاباتی که چه در سطح بین المللی و چه روستا ها و شهر های کوچک و بزرگ داخلی، می تواند سرنوشت چهار سال آینده را مشخص کنند.

وی گفت: با نزدیک شدن به زمان نام نویسی از کاندیدای انتخابات باید کاندیدا با ارائه دقیق برنامه های خود سعی در جلب نظر مردم داشته باشند‌؛ وظیفه جریان انقلابی هم شنیدن کامل برنامه و نقطه نظرات و عملکرد پیشین کاندیدا می‌باشد و باید توجه شود اهمیت اصلی مطالبه برای ارائه برنامه پیشنهادی کاندیدا و کابینه آن ها باشد.

سخنگوی شورای ائتلاف خوزستان عنوان کرد: انتقادات درون گفتمانی بسیار ارزشمند است اما باید ملاحظه شود به تخریب ظرفیت‌های انقلاب منتهی نشود.

وی در زمینه انتخابات شوراهای اسلامی نیز اظهار کرد: کمیته ای تخصصی در شهرستان ها و استان توسط شورای ائتلاف  تشکیل شده است که وظیفه ارائه لیست نهایی ائتلاف را دارند، کاندیدای نهایی شورای ائتلاف در حوزه های انتخابی از بین نیرو های انقلابی شجاع،  جهادی و مردم دار و فساد ستیز ان شالله انتخاب خواهند شد.

طرفی از نیرو های انقلابی که دارای شاخصه های انقلابی هستند در خواست کرد ضمن ثبت نام در انتخابات، در فرایند انتخاب لیست شورای ائتلاف حاضر شوند.

وی در ارتباط با انتخاب اخیر سرپرست شهرداری اهواز گفت: نیروهای انقلابی انتظار دارند رویکرد شهرداری در توجه به مناطق حاشیه‌ای و اجرای طرح محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه حضرت خاتم الانبیا ادامه پیدا کند.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: علی رغم تلاش های خوبی که برای  مهار بحران آب های سطحی شده اما انتظار مردم برآورده نشده است، لذا لازم است مجموعه شهرداری عملیات ویژه‌ای که از سال گذشته پیشرفت خوبی داشته را ادامه دهد.

وی گفت: بسیاری از موارد شهری مثل چاله های خیابان ها، فرسودگی آسفالت، سگ های ولگرد و… در کنار موارد ذکر شده، از مطالبات جدی مردم می باشند که انتظار می رود شهرداری در جهت حل این موارد حرکت کند.

طرفی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های نیروهای متخصص و انقلابی شهرستان اهواز به خصوص جوانان انقلابی و جهادی، عنوان کرد: شورای ائتلاف وظیفه خود می داند در تمامی موارد در جهت حل مشکلات مردم به مجموعه شهرداری کمک کند؛ در ایام باقی مانده سعی شود به دور از پرداختن به حواشی، در جهت منافع مردم به مجموعه شهرداری کمک شود.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو های انقلاب متعلق به تمام ظرفیت نیروهای انقلاب می باشد و دروازه ورود به شورای ائتلاف برای تمامی انقلابیون باز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =


دسته‌بندی نشده