کد خبر : 7422
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

مسئول بسیج رسانه خوزستان

طی بیانیه ای از میدان ‌داری مردم در انتخابات قدردانی کرد 

طی بیانیه ای از میدان ‌داری مردم در انتخابات قدردانی کرد 
   مردم متعهد، همیشه در صحنه و آگاه خوزستان بار دیگر با هوشیاری و یکدلی، همگام و هم صدا با مردم‌ جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی در انتخابات دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، در این بیانیه آمده است ؛

مردم متعهد، همیشه در صحنه و آگاه خوزستان بار دیگر با هوشیاری و یکدلی، همگام و هم صدا با مردم‌ جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی در انتخابات دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با حضور پرشور و شعور خود پای صندوق های رای برگ زرین دیگری به تاریخ حماسی این استان قهرمان پرور افزودند.

سجاد بهمئی در این بیانیه می افزاید: مشارکت گسترده و با شور و نشاط و آگاهی و شعور بالای سیاسی مردم همراه بود که این حماسه سترگ بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر کرد و باید مسئولان در راستای پاسخگویی به خلق این حماسه تلاش خود را برای رفع مشکلات دوچندان کنند.

در این بیانیه آمده است: حضور میلیونی مردم آگاه در انتخابات تجلی بصیرت سیاسی و اوج مردم سالاری دینی است که تصویری امیدوار کننده و مصمم از مردم ایران را در معرض دید جهانیان قرار داد که موجب مباهات، اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =


دسته‌بندی نشده