کد خبر : 7673
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

پیام تبریک ناظر گمرکات خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنایع کوچک:

صنایع کوچک سنگ بنای اشتغالزایی  

صنایع کوچک سنگ بنای اشتغالزایی  
ناظر گمرکات خوزستان در پیامی فرارسیدن سالروز ملی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را به صنعتگران و جامعه و فعالان صنایع کوچک تبریک گفت. 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، غلامرضا بلوطی میرزا با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ملی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را به فعالان صنایع کوچک تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام ناظر گمرکات خوزستان بدین شرح است:

ز صنعت آبادی و عمران همی به کار آید

ز عمران و آبادی ملک خوشی زاید

نکو باشد همت مردان کار

بلند همتان را نشاید تن زار

 

نقش بی بدیل شما صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان اقتصادی حوزه صنایع کوچک در خنثی کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در خودکفایی کشور و تحقق رونق اقتصادی، افزایش تولید ملی، اشتغال پایدار جوانان نقش کلیدی و موثری ایفا نماید.

در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده قطعاً توجه به صنایع کوچک و دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد.

اینجانب روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به مدیران حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان تبریک و اعلام می‌دارم که ستاد نظارت گمرکات خوزستان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات صنایع اولیه چه در بحث صادرات و چه بحث واردات مواد اولیه و مواد خام مورد نیاز آنها فروگذار نمی کند و همه توان و ظرفیت خود را برای حل مشکلات صنایع در حوزه گمرکی و تامین مواد اولیه و خام و تسهیل شرایط ترخیص کالاهای مورد نیاز به کار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =


دسته‌بندی نشده