کد خبر : 846
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۴:۰۶

شناخت برترین های تیراندازی مسابقات انتخابی نوجوانان خوزستان در آبادان

شناخت برترین های تیراندازی مسابقات انتخابی نوجوانان خوزستان در آبادان

رئیس هیات تیراندازی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان با اشاره به اینکه این مسابقات امروز ۴آبان ماه به میزبانی شهرستان آبادان در سالن شهید اولاد این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت ها ۳۴ تیرانداز نوجوان از سراسر استان باهم به رقابت پرداختند. سید سالار

رئیس هیات تیراندازی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان با اشاره به اینکه این مسابقات امروز ۴آبان ماه به میزبانی شهرستان آبادان در سالن شهید اولاد این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت ها ۳۴ تیرانداز نوجوان از سراسر استان باهم به رقابت پرداختند.

سید سالار محمدنیا افزود: این مسابقات در دوبخش آقایان و بانوان در رشته های تفنگ و تپانچه بادی انجام شده که برترین ها به مسابقات المپیاد نخبگان ورزشی کل کشور رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: در بخش تفنگ بادی آقایان محمد امین رهسپار (آبادان با امتیاز ۵۷۲)، علیرضا خردمند(آبادان باامتیاز ۵۱۹)، محمد امین گودرزی(دزفول باامتیاز۴۳۷) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات تیراندازی خوزستان بیان کرد: در بخش تپانچه بادی آقایان نیز شایان تمدن (دزفول)، آرین جعفری(اهواز)، علیرضا اسد (دزفول) با امتیازات ۵۵۲، ۵۲۵، ۴۹۹عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

محمدنیا نفرات اول تا سوم رشته تفنگ بادی بانوان پریسا افشین فر(اهواز با ۵۷۲امتیاز)، نیلوفر محسنی( آبادان با ۵۶۵ امتیاز)، نگین رضازاده( خرمشهر با۵۶۴ امتیاز) از آن خود کردند، ادامه داد: در بخش تپانچه بادی نیوشا ابراهیمی مهر( اهواز با ۵۱۴ امتیاز)، ستاره سورچی(اهواز با۴۸۳امتیاز)، ثمین بویری ( اهواز با۴۷۸ امتیاز) جایگاه های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی یادآور شد: مسابقات المپیاد نخبگان کشوری از ۳۰ آبان تا ۱۰ آذر ماه سال جاری در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هفده =


دسته‌بندی نشده