کد خبر : 13892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲:۲۹

 سرپرست بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر منصوب شد

 سرپرست بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر منصوب شد
طی آئینی در روز سه شنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر علیرضا کاویان معاون خدمات درمانی ، جواد شجراتی رییس و مهندس سرکهکی کارشناس متخصص اداره حراست ، جابر احمدی رییس اداره روابط عمومی مدیریت درمان ، دکتر حسین زاده رییس درمانگاه خلیج فارس و جمعی از کارکنان ، دکتر نعمت اله کیانی راد مشاور خدمات درمانی مدیریت درمان و متخصص اطفال به عنوان سرپرست بیمارستان امام موسی کاظم (ع) معرفی و از خدمات دکتر رضا سبحانی تقدیر شد .

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان؛ دکتر علیرضا کاویان معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر گفت : سال گذشته در مسئولیت معاونت خدمات درمانی خصوصا در زمان پیک های کرونا چند مرتبه در این بیمارستان حضور داشته و شاهد زحمات همه شما بزرگواران بودیم و یکی از اهداف این سفر قدردانی از تلاش های بی دریغ شما در خدمت به بیماران و بیمه شدگان گرامی می باشد .

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در ادامه افزود: موضوع دیگر به عنوان یک امر معمول اداری تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان است که بر اساس تصمیم مدیر محترم درمان آقای دکتر عبدی زاده ، دکتر نعمت اله کیانی راد به عنوان سرپرست جدید بیمارستان معرفی و از زحمات دکتر رضا سبحانی قدردانی می گردد .

وی دکتر کیانی راد را از مدیران با سابقه و لایق سازمان عنوان کرد و گفت : ضمن سپاس از قبول مسئولیت، برایشان آرزوی موفقیت روز افزون داریم .

دکتر علیرضا کاویان ابراز امیدواری کرد : با وجود نیروی انسانی ارزشمند ، تجهیزات و امکانات رو به افزایش مانند دستگاه سی تی اسکن که بزودی نصب و راه اندازی میشود و با هدایت و مدیریت صحیح دکتر کیانی راد ارائه خدمات درمانی با کیفیت در این بیمارستان توسعه پیدا کند .

دکتر نعمت اله کیانی راد سرپرست جدید بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر از دکتر عبدی زاده و مجموعه مدیریت درمان بخاطر اعتمادی که به وی کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت : در مدیریتی که در این بیمارستان خواهیم داشت چهار اولویت کاری وجود خواهد داشت تا بتوانیم اهداف سازمان و رضایت مندی بالایی را برای بیمه شدگان به ارمغان بیاوریم .

وی اولویت اول کاری خود را نظم اعلام کرد و از قانون مداری و شایسته سالاری و خرد جمعی بعنوان دیگر اولویت های کاری خود نام برد و اظهار امیدواری کرد با اجرای دقیق و بی نقص این اولویت ها که قرار است با همیاری کارکنان اجرایی شود باعث رضایت خداوند ، بیمه شدگان و بیماران گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − یک =


دسته‌بندی نشده