کد خبر : 14276
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۰۸

سردار شاهوارپور در مراسم افتتاحیه پارک ریحانه: اگر اراده انجام کار باشد، مشکلات کار کمتر می‌شود

سردار شاهوارپور در مراسم افتتاحیه پارک ریحانه: اگر اراده انجام کار باشد، مشکلات کار کمتر می‌شود

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم افتتاح پارک ریحانه گفت: امروز یکی از پروژه های شهرداری اهواز افتتاح شد که در این راستا از شهردار و بسیج سازندگی هم تشکر می کنیم. وی افزود: مهم این است اگر کاری شروع شد که برای خدمت به مردم است در موعد مقرر به

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم افتتاح پارک ریحانه گفت: امروز یکی از پروژه های شهرداری اهواز افتتاح شد که در این راستا از شهردار و بسیج سازندگی هم تشکر می کنیم.

وی افزود: مهم این است اگر کاری شروع شد که برای خدمت به مردم است در موعد مقرر به اتمام برسد اگرچه ممکن است در طول مسیر کمبودهایی باشد اما کار های بزرگ سختی های خود را دارد و مهم این است که به سامان برسد ‌.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: این پروژه که اسم زیبایی هم دارد تکمیل زنجیره فضاسازی ساحلی رودخانه کارون است. رودخانه کارون یکی از برجستگی های استان خوزستان است و استان ما مزین به این رودخانه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سالهای قبل مشکلات زیادی داشتیم تا این ساحلها ایجاد شود. جاده ساحلی شرق و غرب نیز بعداز جنگ احداث شد و طی چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شد. اکنون بحث فاضلاب اهواز مطرح است و کنده کاری ها زیاد، نزدیک به شصت درصد خیابانها را درگیر کرده ولی انشالله مشکلات روز به روز کمتر بشود.

وی ادامه داد: اگر اراده انجام کار باشد، مشکلات کار کمتر می‌شود که این اراده الان وجود دارد .

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) یادآور شد: در برخی مقاطع حاشیه شهر گره هایی داریم که در زنجیره بین دستگاهی گیر کرده است و قابل حل است که موقتا باید اصلاحاتی در آن انجام شود تا این مشکل بویژه در مناطق حاشیه ا هواز به سامان برسد و حل شود.
.
وی در پایان عنوان کرد: آمادگی داریم کاری که قول دادیم تکمیل کنیم و از طراحان و کسانی که پشتیبانی کردند اعم از شهردار و شورای شهر تشکر می کنیم‌. ازاصحاب رسانه نیز که در انعکاس جلوه های زیبای خدمات شهری به مردم نقش بسزایی دارند، سپاسگزاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + دو =


دسته‌بندی نشده