کد خبر : 4657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

دستگیری اعضای باندسارقان با۲۰ فقره سرقت در اهواز

دستگیری اعضای باندسارقان با۲۰ فقره سرقت در اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به از نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل،مغازه و خودرو،در برخی از نقاط شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. سرهنگ دالوند بیان داشت:مأموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و حین

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به از نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل،مغازه و خودرو،در برخی از نقاط شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ دالوند بیان داشت:مأموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند،با مشاهده رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری پراید و با توجه به سرقتی بودن خودرو مورد نظر بعد از استعلام پلاک خودرو،در جهت متوقف و دستگیر نمودن متهمان وارد عمل شده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریزهر ۳ متهم دستگیر شدند.
وی در ادامه افزود:پس از تحقیقات پلیسی بعمل آمده،متهمان به ۱۵ فقره سرقت منزل و مغازه همچنین۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه،به روش زورگیری از شهروندان،در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،اموال سرقتی زیادی از قبیل:تلویزیون های ال.ای. دی،لوازم برقی منزل،قطعات مربوط به خودرو،وتجهیزات فنی و برقی مربوط به حرفه های گوناگون نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه،ضمن اشاره به فراخوان نمودن مالباختگان و استرداد اموال به صاحبانشان تصریح کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + سه =


دسته‌بندی نشده