کد خبر : 13695
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی انجام شد: اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر توسط نفت و گاز مارون

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی انجام شد: اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر توسط نفت و گاز مارون
سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از اجرای آسفالت 2 مدرسه (دبیرستان محدثه و دبستان میثاق) روستای رمیص از بخش مشراگه شهرستان رامشیر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری وجود فضای آموزشی پاکیزه، امن و کارآمد برای فعالیت جامعه دانش آموزی را امری ضروری در افزایش انگیزه تحصیل و کسب مدارج علمی بالا توسط کودکان و نوجوانان به ویژه روستائیان دانست و گفت: این بخشی از رسالت ما در محرومیت زدایی است و چه چیزی مهمتر از فعالیت های عمرانی در حوزه ی آموزش و پرورش فرزندان میهن عزیزمان؟ همجواران تاسیسات عملیاتی شایسته بهترین ها هستند و در تلاشیم تا این مهم را محقق سازیم.

وی افزود: در این پروژه بیش از ۱۲۰۰ متر مربع آسفالت شامل قیر پاشی، لکه گیری محوطه و اجرای روکش با هزینه ای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به انجام رسید.

مهندس ناصری در پایان اظهار داشت: ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و بهداشتی  به مدارس روستایی یک سرمایه گذاری بزرگ و سودآور بر آینده سازان کشور است، حال اینکه خوشحالی ۳۱۳ دانش آموز این دو مدرسه و شعف برخورداری از یک فضای ایده آل، انگیزه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را جهت تداوم این خدمت رسانی دوچندان می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هفت =


دسته‌بندی نشده