کد خبر : 2891
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱:۳۷

حضور تنها داور خوزستانی برای قضاوت مسابقات جهانی پاورلیفتینگ/تمامی موفقیت ها بدون حمایت مسئولان ورزش و جوانان خوزستان بود

حضور تنها داور خوزستانی برای قضاوت مسابقات جهانی پاورلیفتینگ/تمامی موفقیت ها بدون حمایت مسئولان ورزش و جوانان خوزستان بود

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنرقلم؛ ایمان بویری متولد اهواز است و نزدیک به۱۷ سال فعالیت خود در رشته بدنسازی را شروع کرده است؛ از سال ۸۶ با رشته پرهیجان پاورلیفتینگ آشنا شد، و سال ۸۷ اولین مسابقه استانی خود را انجام داد و توانست مقام اول دسته ۹۰ کیلوگرم را از آن

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنرقلم؛ ایمان بویری متولد اهواز است و نزدیک به۱۷ سال فعالیت خود در رشته بدنسازی را شروع کرده است؛ از سال ۸۶ با رشته پرهیجان پاورلیفتینگ آشنا شد، و سال ۸۷ اولین مسابقه استانی خود را انجام داد و توانست مقام اول دسته ۹۰ کیلوگرم را از آن خود کند. همچنین برای اولین بار در سال ۸۸ در مسابقه کشوری شرکت کرد و از سال ۹۱ به عضویت تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در آمد.

بنابراین گزارش از سال ۹۰ تا ۹۵ توانست بیش از ۱۳حکم کشوری در رشته پاورلیفتینگ و ددلیفت به دست آورد؛ در ادامه این موفقیت ها که به عنوان تنها شرکت کننده در اولین مسابقه برون مرزی در سال ۹۵ خضور یافت که در آن مسابقات، چهار مدال طلا از آنِ خود کرد و سال ۹۶ نیز به مسابقات آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی رفت و در آنجا نیز نشان نقره را کسب کرد.

این‌ روندِ موفقیت ایمان‌ بویری جوان ورزشکار خوزستانیِ افتخار آفرین ادامه یافت تا اینکه سال ۹۷ دوباره برای بار دوم به مسابقه آرنولد کلاسیک رفت و این بار در پرس سینه توانست مدال طلا را از آن خود کند. او مربی اعزامی به این مسابقات بود و همین‌ موضوع باعث شده که سال ۹۸ به عنوان داور در آوردگاه بزرگ مسابقات جهانی پاورلیفتینگ دعوت شود. این دعوت، بزرگترین افتخار ورزشی او محسوب می شود که بتواند به عنوان داور از استان خوزستان در بالاترین سطح مسابقات جهانی داوری کند.

او در ادامه به خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنرقلم گفت: در پایان از تمامی دوستانی که کمک کردند تا به این جایگاه برسم، تشکر می کنم به خصوص مهندس فرشید سلطانی ریاست کنفدراسیون آسیا که برای بنده و تیم سربلند ایران زحمات بسیاری می کشد و همیشه خود را مانند یک سرباز می داند و برای پرچم مقدس کشورمان هیچ کوتاهی نمی کند.

بویری عنوان کرد: مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم به میزبانی دبی با شرکت بیش از ۱۰۰کشور جهان برگزار می‌شود این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی ipf از ۲۷ آبان ماه جاری به مدت ۶ روز برگزار می شود.

وی گفت: تنهاخوزستانی هستم که توانستم در سه رشته پاورلیفتینگ، پرس سینه و لیفت حکم برون مرزی را کسب کنم.

این داور خوزستانی در پایان با اشاره به اینکه تمامی هزینه های مسابقاتی که شرکت کرده ام، شخصی بوده است؛ اظهارکرد: هیچ گونه کمکی از سوی هیات استان و اداره ورزش و جوانان به من نشده است در صورتی که تمامی مسابقاتی که شرکت کردم قانونی و رسمی بوده اند.

به گزارش هنرقلم؛ امیدواریم چنین ورزشکارانی از سوی مسئولان ورزش و جوانان خوزستان مورد توجه قرار گیرند تا دیگر شاهد عزیمت شان به کشورهای دیگر نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − نه =


دسته‌بندی نشده