کد خبر : 6792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

تلاشمان را برای رفع تمام مشکلات منطقه به کار گرفته ایم/ پرداخت عوارض آلایندگی به ما می تواند چهره منطقه را تغییر دهد

تلاشمان را برای رفع تمام مشکلات منطقه به کار گرفته ایم/ پرداخت عوارض آلایندگی به ما می تواند چهره منطقه را تغییر دهد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس شهرام شاهین زاده شهردار منطقه ۳ اهواز به همراه معاونین خود در توری ۲  ساعته خبرنگاران را به اهم فعالیت های این شهرداری در سطح منطقه آشنا و در خصوص پروژه های در دست اقدام و یا به بهره برداری رسیده توضیحاتی ارائه کرد. اولین پروژه ای که

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مهندس شهرام شاهین زاده شهردار منطقه ۳ اهواز به همراه معاونین خود در توری ۲  ساعته خبرنگاران را به اهم فعالیت های این شهرداری در سطح منطقه آشنا و در خصوص پروژه های در دست اقدام و یا به بهره برداری رسیده توضیحاتی ارائه کرد.

اولین پروژه ای که شهردار منطقه ۳ اهواز بسیار بر آن تاکید و اصرار داشت موضوع دفع آبهای سطحی به صورت ضربتی و لوله گذاری های متعدد در مناطق بحرانی و سیلابی بود، وی در این رابطه گفت: تنها راه حل، مرتفع شدن دفع آبهای سطحی در اهواز به نتیجه رسیدن طرح جامع دفع آبهای سطحی است، در غیر این صورت به طور موقت در حال مرتفع نمودن مشکلات با هزینه های هنگفت هستیم.

وی ادامه داد: پروژه دفع آبهای سطحی خیابان زاویه به صورت ضربتی با طول ۹۲۰ متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به نتیجه رسید، متاسفانه این خیابان با مشکلات آب گرفتگی شدیدی روبه رو بود و توانستیم با همکاری آب و فاضلاب اهواز آن را به سرانجام برسانیم، همچنین در میدان فرودگاه ، کوی عابدی، کوی پیروزی و … به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی انجام گرفته است و خوشحالیم که تمام لوله های مصرفی در این پروژه ها از سازندگان خوزستانی تامین شده است.

شاهین زاده در پاسخ به این سوال که بعد از اتمام پروژه های دفع آبهای سطحی در منطقه عهده دار ترمیم نوارهای حفاری کیست گفت: هر نهادی برای هر کار خدماتی به حفاری زمین مشغول شود، شهرداری موظف به ترمیم آن نوار است، اما متاسفانه بدلیل گران شدن قیر که لازمه تهیه آسفالت است با مشکل مواجه شدیم و در برهه ای ۲ ماه کارخانه تولید آسفالت شهرداری به همین دلیل تعطیل بود و با عقب افتادگی در زمینه ترمیم نوارهای حفاری و روکش آسفالت مواجه شدیم.

وی ادامه داد: اما به طور کل از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۲هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت در منطقه ۳ به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به سرانجام برسانیم.

شهردار منطقه ۳ اهواز گفت: از دیگر پروژه هایی که بسیار برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردیم پارک نواری فرشید ۲ است که بسیار مورد استقبال ساکنین و خانواده های منطقه قرار گرفته و با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان اقدامات اولیه را برای این پارک انجام دادیم، اما چیزی که برای ما بسیار حائز اهمیت است نگهداری از داشته هایمان است، زیرا برای پروژه هایی که اکنون به نتیجه رسیده اند هم زمان صرف شده هم اعتبار و هم اینکه مردم با آنها خو گرفته اند.

شاهین زاده در بخش دیگری از صحبت ها خود با اشاره به اینکه شرکت نفت بزرگترین معارض شهرداری منطقه ۳ است گفت: بزرگترین معارض شهرداری در کلانشهر اهواز شرکت نفت در منطقه ۳ است و اگر می توانستیم عوارض آلایندگی را به موقع از شرکت نفت دریافت کنیم بسیاری از مشکلات منطقه را می توانستیم مرتفع نمائیم.

وی در بازدید از پارک زیتون معروف به پارک فیل گفت: مهمترین اقدامی که در سالجاری برای این پارک با توجه به شیوع کرونا و مسائل و مشکلات انجام گرفت نصب وسایل بازی و کفپوش بود که سرجمع در این پارک و سایر پارکها ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار منطقه ۳ اهواز گفت: یکی دیگر از اقدامات ما ایجاد فرش گلها به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز است و همچنین تصمیم داریم در سال آینده ورودی های اهواز را به نتیجه مطلوب برسانیم.

منبع:پل سفید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + پانزده =


دسته‌بندی نشده