کد خبر : 7865
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛

بهره برداری و کلنگ زنی۱۳۰ پروژه در هفته دولت

بهره برداری و کلنگ زنی۱۳۰ پروژه در هفته دولت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۱۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۷ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در هفته دولت در حال افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ زنی است.

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری در تشریح پروژه های هفته دولت اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل: کاهش تلفات؛ اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی؛ تامین برق شهری و روستایی، مسکن مهر و نیرورسانی؛ برق رسانی به روستاهای فاقد برق؛ توسعه روشنایی؛ توسعه و بهینه سازی شبکه و فیدر خروجی است.

خدری افزود: از این پروژه ها؛ تعداد ۹۵ پروژه با اعتبار ۵۳۳ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال بهره برداری؛ و تعداد ۳۵ پروژه با اعتبار ۲۲۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در خصوص حجم فیزیکی پروژه‌ها عنوان کرد: جهت افتتاح و بهره برداری: ۴۷ کیلومتر و ۶۴۲ متر شبکه فشار متوسط؛ ۴۷ کیلومتر و ۵۸۴ مترشبکه فشار ضعیف به انجام رسیده و تعداد ۱۸۷ ترانس و ۷۹۳ دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب شده است. همچنین حجم فیزیکی پروژه‌ها جهت کلنگ‌زنی‌ نیز؛ ۱۱ کیلومتر و ۲۷۴ متر شبکه فشار متوسط؛ ۳۲ کیلومتر و ۷۴۶ متر شبکه فشار ضعیف؛ تعداد ۵۱ دستگاه ترانس و ۶۱۳ دستگاه چراغ روشنایی است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 15 =


دسته‌بندی نشده