کد خبر : 7660
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۲

بسیج رسانه خوزستان پیشگام در فعالیت های فرهنگی و رسانه ای/تقدیر از نفرات اول تا سوم جشنواره انتخاب اصلح و مناسبت دهه فجر۱۳۹۹

بسیج رسانه خوزستان پیشگام در فعالیت های فرهنگی و رسانه ای/تقدیر از نفرات اول تا سوم جشنواره انتخاب اصلح و مناسبت دهه فجر۱۳۹۹
رئیس بسیج رسانه استان خوزستان اظهار کرد: بسیج رسانه خوزستان در راستای رسالت خود در حوزه جذب، آموزش و توسعه بسیج و جذب حداکثری اصحاب رسانه برنامه های متنوعی از جمله جشنواره ها، مسابقات فرهنگی و رسانه ای را در دستور کار خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، سجاد بهمئی  با بیان اینکه یکی از این جشنواره ها به مناسبت دهه فجر۱۳۹۹ و با عنوان بهترین تیتر و عکس با توجه به فراخوانی که انجام شد و حضور فعال اصحاب رسانه برگزار شد که در راستای آن دبیرخانه جشنواره ۴۵ تیتر و ۶۲ عکس دریافت و برای داوری به استان ایلام ارسال کرد.

وی خاطر نشان کرد: از میان آثار داوری شده در قالب عکس محمد آهنگر رتبه اول را کسب کرد و با توجه به اینکه این جشنواره به صورت کشوری برگزار شده بود، خانم ملیکا پودینه از شهرستان زابل نیز حائز رتبه دوم و عارف زبیدی رتبه سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش تیتر نیز هوشنگ نوبخت رتبه اول ، فاضل حیدری رتبه دوم و حاتم شرفی رتبه سوم را کسب کردند .

وی به جشنواره رسانه ای انتخاب اصلح نیز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره که به پیشنهاد جانشین فرمانده سپاه استان با همکاری خانه مطبوعات و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، در بخش های عکس، خبر و گزارش در مجموع ۹۲ اثر به دبیرخانه جشواره ارسال شد.
وی تصریح کرد: بعد از داوری در بخش عکس محمد آهنگر و کورش صالحی به صورت مشترک حائز رتبه اول شدند و همچنین ایراندخت کاشانی و آینا قطبی به ترتیب دوم و سوم و امین کاووسی مقام شایسته تقدیر را کسب کردند.

بهمئی ادامه داد: در بخش خبر این جشنواره خانم پریسا زنگنه منش رتبه نخست، مریم فدایی دوم و معصومه صالحی مقام سوم و همچنین در بخش گزارش حدیث کریمی مدیرمسئول پایگاه خبری هنر قلم اول،  مریم نیایش دوم و روح‌الله پورطالب سوم و معصومه صالحی شایسته تقدیر شناخته شدند.


وی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: از اولویت نهادهای رسانه ای استان حمایت از رسانه ها در سطح شهرستان است و براین اساس باید خبرنگاران شهرستانی بیش از پیش حمایت شوند.

رئیس بسیج رسانه خاطر نشان کرد: امروز با توجه به اینکه در حوزه رسانه و در سطح شهرستان ها نهادهای رسانه ای از جمله خانه مطبوعات نداریم و کانون های بسیج رسانه در حال راه اندازی هستند، خبرنگاران شهرستانی انتظار توجه بیشتری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها را دارند.
وی تاکید کرد: با توجه به رسالت خبرنگاران و مشکلات بسیاری که در سطح شهرستان ها وجود دارد ،انتظار داریم که ادارات ارشاد شهرستان ها نسبت به این موضوع اهتمام کافی داشته باشند.

رئیس بسیج رسانه استان خوزستان با بیان اینکه امروز مسئله اصلی حوزه رسانه معیشت و بیمه است ، بیان کرد: این چیزی نیست که در اهواز حل شود بلکه نیاز به مطالبه گری در سطح ملی و مجلس است که باید همه همکاران در این راستا پیگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + نه =


دسته‌بندی نشده