کد خبر : 8658
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به همت مرکز رشد حوزه هنری خوزستان صورت گرفت:

برگزاری کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل در اهواز

برگزاری کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل در اهواز
حزباوی از برگزاری کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل به همت مرکز رشد حوزه هنری خوزستان در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،”اسماعیل حزباوی” اظهار کرد: به همت مرکز رشد حوزه هنری خوزستان و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر کارگاه دو روزه تولید محتوای رسانه ای با موبایل برگزار شد

 

مدرس کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل افزود: امروز در دنیا، فضای مجازی تاثیر غیرقابل انکاری در بحث سبک زندگی دارد به خصوص در عرصه تبلیغات که در نوع مصرف و گرایش مخاطبان اثرگذاری بالایی از خود نشان داده است.

 

وی اضافه کرد: دوره تولید محتوای رسانه با موبایل که در حوزه هنری خوزستان برگزار شد با استقبال همشهریان همراه بود و علاوه بر اهواز هنرجوهایی از اهواز، آبادان ،هویزه، شوشتر و بندرامام هم در این دوره شرکت کردند.

 

حزباوی با اشاره به اینکه سعی شد در این دوره برنامه‌های کاربردی و قابل رشد آموزش داده شود تصریح کرد: عکاسی و و فیلمبرداری با موبایل، طراحی پوستر و عکس نوشته، موشن‌گرافی و تدوین از جمله سرفصل‌های این دوره بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم این دوره‌ها را در وسعت بالاتری برگزار و خروجی رسانه‌ای داشته باشیم ابراز کرد: در دهه فجر دوره پیشرفته‌تر تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل برگزار می‌شود.

 

مدرس کارگاه تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل یاد آور شد: در این کارگاه ۵۰ نفر در بخش بانوان در نوبت صبح و ۵۰ نفر در بخش آقایان در نوبت عصر شرکت کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =


دسته‌بندی نشده