کد خبر : 681
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

برگزاری مراسم سه ساله های حسینی و مراسم یادبود شهید محمد طاها اقدامی توسط کودکان مهدهای کودک

برگزاری مراسم سه ساله های حسینی و مراسم یادبود شهید محمد طاها اقدامی توسط کودکان مهدهای کودک

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در این باره گفت: به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک، برنامه های متنوعی از طرف سازمان بهزیستی پشتیبانی شده و طی امروز و فردا برنامه سه ساله های حسینی در سراسر کشور برگزار می شود. محمد نفریه

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در این باره گفت: به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک، برنامه های متنوعی از طرف سازمان بهزیستی پشتیبانی شده و طی امروز و فردا برنامه سه ساله های حسینی در سراسر کشور برگزار می شود.
محمد نفریه با اشاره به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز بیان داشت: این حادثه، همه مردم در سراسر ایران را متأثر کرد و امسال مراسم سه ساله های حسینی در اهواز، یادبودی برای محمدطاها اقدامی، کوچکترین شهید این حادثه تروریستی است.
وی ضمن بیان اینکه شهادت حضرت علی اصغر (ع)، مهر و امضایی بر جریان کربلا بود و رسمیت آن را بیشتر کرد افزود: دشمنان می خواستند بگویند هدف از این حمله تروریستی صرفاً نظامی است ولی شهادت محمدطاها اقدامی به جهانیان نشان داد که این اقدام کاملاً تروریستی بوده است.
نفریه در پایان تصریح کرد: ما میلیون ها محمدطاها در کشور داریم که راهش را ادامه خواهند داد و همه جا پای او خواهند گذاشت.
دراین مراسم کودکان مهدها با ادای احترام  یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند و از طرف بهزیستی هدیه و لوح  یادبودی با امضای مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان خوزستان   به خانواده شهید محمدطاها اقدامی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =


دسته‌بندی نشده