کد خبر : 12634
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین المپیاد ورزش محلات اهواز

برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین المپیاد ورزش محلات اهواز
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین المپیاد ورزش محلات اهواز روز شنبه ۷ آبان ماه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  هنر قلم و به نقل از ورزش و جوانان خوزستان، در این آیین که امروز شنبه به صورت نمادین در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد،از برترین های المپیاد ورزش محلات به صورت انفرادی و تیمی تقدیر شد.

 

این اقدام برای نخستین بار به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، شهرداری و شورای شهر اهواز صورت گرفت. المپیاد ورزش محلات اهواز در ۶ رشته شنا، شطرنج، دوومیدانی، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و در نهایت مناطق سیاحی، گلدشت و الهایی اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: خلا نبود ورزش محلات در جامعه ما نمایان است که امیدوارم با کمک هم، این بخش در استان احیا شود زیرا لازمه سلامتی فرزندانمان است.

 

حمید بنی تمیم افزود: فکر می کنم ورزش محلات و توسعه آن باید جزو اولویت های استان باشد و در آینده نزدیک قطعا کانون محلات را در سطح استان گسترش می دهیم.

 

وی به فعال کردن بخش بانوان ورزش محلات اشاره کرد و گفت: با آموزش و پرورش استان تفاهمنامه ای نوشتیم و قرار شد مدارسی را به  امکانات ورزشی مجهز کنیم تا بانوان بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + دو =


دسته‌بندی نشده