کد خبر : 1076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

برخورد ‌قاطع با واحدهای صنفی متخلف در ا‌ستان خوزستان

برخورد ‌قاطع با واحدهای صنفی متخلف در ا‌ستان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت ، رحمانی زاده معاون نظارت و بازرسی این سازمان در دیدار بازرسان و کارکنان معاونت نظارت و بازرسی ، در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در راستای رفع التهاب و آرام‌سازی فضای بازار

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت ، رحمانی زاده معاون نظارت و بازرسی این سازمان در دیدار بازرسان و کارکنان معاونت نظارت و بازرسی ، در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در راستای رفع التهاب و آرام‌سازی فضای بازار اظهار کرد: بازرسان باید در این مقطع با رفتار و نگاهی جدید و متفاوت با قبل وارد عرصه شوند و در هر جا لازم دانستند،به استناد قانون بازدید، بازرسی و ورود پیدا کنند.

رحمانی زاده افزود: مادامی که تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات برخی معادلات عرضه و تقاضا را رعایت ننمایند و مرتکب هر گونه تخلفی در این حوزه شوند، بدون اغماض با آنها برخورد قانونی به عمل میاد.

وی تصریح کرد: یکی از گروه های کالایی پرمصرف در استان که بخش گسترده ای از بازار را به خود اختصاص داده است، گروه میوه و تره بار و گوشت قرمز ومرغ می باشد که از سایر حوزه ها ملتهب تر و پرمخاطب تر است، تا جایی که همه اقشار مردم ازافراد کم درامد تا غنی، به آن وابسته هستند و همین امر می طلبد تا در این حوزه موشکافی بیشتر به عمل آمده و در اولویت نظارت قرار گیرد.

معاون نظارت و بازرسی یاد آور شد: به منظور ایفای مطلوب وظایف ذاتی و قانونی و در جهت بازدارندگی تخلفات صنفی، با استفاده از همه اهرم‌های قانونی ، برخورد ویژه با تخلفات محرز شده، بالاخص، ، عدم عرضه و گران‌فروشی و نظارت همه جانبه بر بازار کالا و خدمات استان صورت خواهد گرفت.

رحمانی زاده گفت : با اشاره به اهمیت کالاهای اساسی و بخصوص گوشت ومرغ تنظیم بازار توزیع شده، بازرسی از واحدهای توزیع کننده باید با دقت بیشتری مورد رصد قرار می گیرد و اگر تخلفی صورت گرفت با متخلفان به صورت قاطع برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از مردم استان خواست :درصورت مشاهده ی هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ این سازمان اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنهارسیدگی شود.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + هشت =


دسته‌بندی نشده