کد خبر : 4421
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

با موجران باغ ها در دزفول برخورد قاطع خواهد شد

با موجران باغ ها در دزفول برخورد قاطع خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، امید بن عباس با تاکید برلزوم خودداری از اجاره باغ ویلاهای این شهرستان برای مقابله با کرونا گفت: درصورت مشاهده اجاره باغ‌ویلاهای دزفول خدمات آب، برق و گاز آنها تا پایان فروردین قطع و پلمب می‌شوند. بن عباس افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا،

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، امید بن عباس با تاکید برلزوم خودداری از اجاره باغ ویلاهای این شهرستان برای مقابله با کرونا گفت: درصورت مشاهده اجاره باغ‌ویلاهای دزفول خدمات آب، برق و گاز آنها تا پایان فروردین قطع و پلمب می‌شوند.

بن عباس افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع بوده و درصورت مشاهده، باغ پلمب خواهد شد.

وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران درمقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قراردادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام باغ ویلاها توسط نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور جدی رصد خواهند شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از مردم خواست درصورت مشاهده اجاره و تردد در باغات مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی یا اداره میراث فرهنگی اطلاع دهند تا طبق قانون و از طریق دستگاه قضایی برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: به اداره میراث فرهنگی، بخشداری‌ها و دهیاران ابلاغ شده تا اطلاع رسانی لازم انجام شود و درصورت مشاهده، تمامی خدمات آب، برق و گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد شود.

بن عباس گفت: ورود به باغ‌هایی که به صورت متمرکز هستند (کوچه باغ) به طور کلی ممنوع بوده و مالکینی که باغ ویلای آنها بصورت کوچه باغ است، موظفند از هرگونه تردد جلوگیری کنند.

وی افزود: از مشاوران املاک شهرستان دزفول نیز انتظار می‌رود از اجاره هرنوع باغ ویلا در ایام مذکور به طور جدی خودداری کنند و درصورت تخطی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اداره تعزیرات با آنها برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تمام مردم این شهرستان و استان خوزستان خواست تا پایان فروردین ماه از تردد به باغات دزفول خودداری و خود را قرنطینه خانگی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 9 =


دسته‌بندی نشده