کد خبر : 14980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۱۳

با حضور مسئولان کشوری ،استانی و شهرستانی مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان افتتاح شد

با حضور مسئولان کشوری ،استانی و شهرستانی مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان افتتاح شد
مجهزترین بیمارستان تخصصي تامین اجتماعی شرق گیلان با پیگیری های مکرر پرویز محمدنژاد “نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی” و مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از پرتو خبر و روابط عمومی دفتر نماینده لنگرود در مجلس؛ صبح روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در شرق گیلان با حضور نماینده مردم لنگرود در مجلس و استاندار گیلان،فرماندار و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد .

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه بیمارستان تامین اجتماعی کومله گفت : بیمارستان یک مجموعه بسیار مهم در بهداشت و درمان و بحمدالله در این بخش کار بسیار بزرگی در این شهرستان لنگرود شهر انجام گرفته و خیلی مهم است که باراه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی سردار شهید املاکی به عنوان یکی از مراکز درمانی ارزشمند ،کاستی های حوزه درمان برطرف می شود و بیماران تامین اجتماعی شرق استان دیگر نیازی نخواهند داشت تا برای درمان خود به مرکز استان مراجعه کنند همچنین این بیمارستان می‌تواند غرب مازندران را هم پوشش دهد .
وی با بیان اینکه کشور ما در اوج بی رحمانه ترین تحریم ها قرار گرفته است

اما علی‌رغم همه این تحریم‌ها کشور ما قوی‌ترین نظام سلامت را دارد افزود : در سال پیش رو وضعیت اقتصادی و خدماتی بهبود خواهد یافت ، تلاش همه دست اندر کاران نظام اینست که امکانات در سطح جامعه با عدالت توزیع شود .
دکتر محمد نژاد در بخش دیگر سخنانش ایجاد ساختارهای لازم در حوزه توسعه و رشد را راهکار مقابله با دشمن دانست و افزود: ایجاد رضایت و رفاه حال مردمی که همواره حلقه مهم مقاومت با دشمن هستند مسئولیت اصلی ما است.

گفتنی است : مجهزترین بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی شرق گیلان با پیگیری های مکرر پرویز محمدنژاد “نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی” و مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان مجهز به ۹۵ تخت(۶۲ تخت بستری ،۱۶ تخت ویژه و ۷ تخت اورژانس)، ۵ اتاق عمل، درمانگاه‌های تخصصی (شامل: جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق) و درمانگاه عمومی بوده که با به کار گیری بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل اداری، خدماتی و کادر درمانی به نوع خود جزو مجهزترین بیمارستان های تامین اجتماعی در شرق گیلان است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =


دسته‌بندی نشده