کد خبر : 9040
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

شهردارمنطقه۶ اهواز:

مریم زنگنه

اولویت ما ارتقا خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری است

اولویت ما ارتقا خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری است
شهردارمنطقه۶ اهواز گفت: اولویت ما ارتقا خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری است تا بتوانیم شرایط را در منطقه ۶ به حالت عادی برگردانده و به سطح سایر محلات منطقه شهر اهواز برسانیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی هنر قلم، مهدی مرادحسینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: وسعت منطقه ۶ اهواز مساحتی بالغ بر ۲ هزار ۳۳۰ هکتار است و یکی از وسیع ترین مناطق اهواز به شمار می آید.

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار رسمی ۱۹۱ هزار نفر جمعیت منطقه ۶ است و دارای ۱۶ محله است که از این تعداد ۳ محله آن بافت فرسوده دارد.

شهردار منطقه ۶ اهواز ادامه داد: پر جمعیت ترین محلات اهواز در منطقه ۶ قرار دارند همچون کوی علوی، عین ۲ که با توجه به وسعتشان تراکم جمعیت بالایی دارند.

مراد حسینی با بیان اینکه منطقه ۶ اهواز از دیگر مناطق شهر، شرایط متفاوتی دارد و متاسفانه معضلات خودش را دارد و سال ها درگیر مسائل و شرایط خاصی بوده است گفت: کارهای ناتمام زیادی در بحث خدمات شهری دارد که اولویت امور شهرداری و به صورت روزانه و لحظه ای باید به شهروندان خدمات بدهیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما ارتقا خدمات رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری است عنوان کرد: تا بتوانیم شرایط را در منطقه ۶ به حالت عادی برگردانده و به سطح سایر محلات منطقه شهر اهواز برسانیم.

مراد حسینی گفت: با تلاش همکاران و بازخوردی که از شهروندان می گیریم این اتفاق در حال انجام است و تلاش زیادی می‌طلبد تا ما به آن هدفمان در حوزه برسیم.

وی افزود: هدفمان عادی سازی شرایط و دیگری توسعه و ارتقا بیشتر است که شهروندان در این منطقه احساس نکنند که نسبت به سایر مناطق توجه کمتری به آن ها می شود.

شهردار منطقه ۶ اهواز ادامه داد: دیگر اولویت‌ ما بعد از خدمات شهری، امور فرهنگی در منطقه ۶ است و در این مدت کوتاه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در سال آینده برنامه های بیشتر و بهتری خواهیم داست تا بتوانیم در منطقه ۶ کار ویژه انجام بدیم و باعث ارتقا شهروندی شویم.

وی گفت: بعد از این موارد توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار خواهیم داشت و در بحث پروژه های عمرانی اما خواهشی که از آبفا استان دارم در غرب جاده اهواز مناطقی مثل سلیم آباد، کوی سیاحی، کوی مندلی، کروشات، تراکتورسازی، گلدشت، گلبهار این ها به صورت ویژه و در اولویت پروژه های شرکت آبفا قرار بگیرد برای ایجاد و توسعه آب و فاضلاب قرار بگیرند.

مرادحسینی بابیان اینکه تاکید من برای توسعه شبکه آب و فاضلاب است، افزود: تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان بدهیم و معابرشان را هرچه سریع تر زیرسازی و آسفالت کنیم و فضای سبز پارک ایجاد کنیم و باعث توسعه سرانه های عمومی شویم.

وی عنوان کرد: بحث دیگر در منطقه ۶ که نیاز به همت عالی دارد بحث درآمدزایی منطقه است و یکی از مناطقی است که در بحث درآمدی وضعیت خوبی قرار نداشته اما با توجه به ظرفیت هایی نه شناسایی شده و کاری که قرار است در سال آینده انجام دهیم درآمد منطقه را به ۲ تا ۳ برابر برسانیم این اتفاق باعث می شود خدمات بهتری به شهروندان بدیم و پروژه های بهتری اجرا کنیم.

شهردار منطقه ۶ اهواز بیان کرد: آنچه که برای منطقه انجام داده ایم، ارتقا مطالبه مردم از شهرداری است و باید به جاهایی برسانیم که شهروندان مطالبات بیشتری جهت توسعه منطقه داشته باشند.

مرادحسینی گفت: کاشت نهال در مسیر اهواز _ حمیدیه که معروف به طریق الحسین است و جلوه خاصی به آنجا خواهد بخشید.

وی یادآور شد: با توجه به بافت شلوغ کمپلو جنوبی و کوی علوی مد نظر است که ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی افتتاح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =


دسته‌بندی نشده