کد خبر : 8582
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۵

اهواز میزبان مسابقات مینی فوتبال خوزستان

اهواز میزبان مسابقات مینی فوتبال خوزستان
نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال بزرگسالان قهرمانی استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم ، دبیر کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش همگانی خوزستان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی استان گفت:نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال بزرگسالان قهرمانی استان با حضور ۱۲ تیم از یازدهم دی‌ماه در زمین چمن نیروی اهواز به صورت دوره‌ای آغاز خواهد شد.

 

سیدعلیرضا شریفی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در ۴ گروه ۳ تیمی به مصاف هم می‌روند، افزود: تیم‌های برق منطقه‌ای خوزستان، وحدت اندیکا، تکاور اندیمشک، بیمارستان امام خمینی، شرکت راکی بتن، جاوید بندرامام، اداره بندرامام خمینی، آریان اهواز، درمان و تأمین اجتماعی، سازمان صنعت و معدن، شهرداری مسجدسلیمان و نوین تاکتیک اندیمشک برای کسب عناوین برتر رقابت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، گفت:قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده مینی فوتبال خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور که بهمن ماه برگزار خواهد شد حضور می‌یابد.

 

دبیر کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش همگانی خوزستان با تقدیر از حمایت‌های آقای دشت بزرگ مدیرعامل و سایر مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در برگزاری مسابقات مینی فوتبال استان اظهارداشت: بدون حمایت‌ها و همراهی آن‌ها برگزاری این رویداد جذاب ورزشی و بی سابقه در استان به مشکلات فراوانی بر می‌خورد.

 

شریفی با بیان اینکه کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش همگانی خوزستان حدود دوماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد:در این مدت فعالیت‌های بسیار خوبی در برگزاری مسابقات و آموزش مربیان و داوران داشتیم.

 

وی گفت:تا پیش از پایان سال مسابقات مینی فوتبال پیشکسوتان استان را نیز برگزار خواهیم کرد.

 

شریفی گفت:رشته مینی فوتبال با وجود دیرپایی، در شکل قانونمند، سازماندهی شده و استاندارد عمر کوتاهی دارد و بارور شدن این نهال همراهی مسئولان ارگان‌ها و سازمان‌های استان را می‌طلبد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 11 =


دسته‌بندی نشده