کد خبر : 10691
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

دبیر اسبق هیات فوتبال کلانشهراهواز در پی حواشی هیات فوتبال خوزستان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری هنر قلم عنوان کرد؛

حدیث کریمی

انتخابات آینده هیات فوتبال خوزستان بهترین و سالم ترین انتخابات کشور خواهد بود

انتخابات آینده هیات فوتبال خوزستان بهترین و سالم ترین انتخابات کشور خواهد بود

علی سواری دبیر اسبق هیات فوتبال کلانشهراهوازدر این خصوص اتفاقات اخیرهیات فوتبال خوزستان در گفت گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم اظهارداشت: که تغییرات مدیریتی در تمام مناطق کشور امری طبیعی است و هیات فوتبال استان خوزستان از این قاعده مستثنی نیست. وی افزود: باتوجه به اتمام مهلت قانونی رییس هیات فوتبال خوزستان

علی سواری دبیر اسبق هیات فوتبال کلانشهراهوازدر این خصوص اتفاقات اخیرهیات فوتبال خوزستان در گفت گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هنر قلم اظهارداشت: که تغییرات مدیریتی در تمام مناطق کشور امری طبیعی است و هیات فوتبال استان خوزستان از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: باتوجه به اتمام مهلت قانونی رییس هیات فوتبال خوزستان عبدالکاظم طالقانی؛ مدیرکل ورزش وجوانان استان خوزستان که خود شخصا از بدنه ورزش هستند و با قوانین فدراسیون ها آشنایی و اشراف کامل دارند اقدام به معرفی گزینه ای از جنس فوتبال که جهت پیشبرد برنامه های فوتبال وصیانت از انتخابات آینده معرفی کرد که واقعا این اتفاق میمون راباید به فال نیک گرفته شود و دلیل بر مدیریت صحیح وکارآمدی دکتربنی تمیم می باشد.

سواری خاطرنشان کرد: ممکن بعضی از آقایان خارج گود فوتبال هستند که برطبل مخالف میکوبند این ها تاثیری بر روند کار در فوتبال نمیگذارند، بنده ازباب تجربه عرض میکنم که معرفی سرپرست برای هیات فوتبال سلامتی انتخابات آینده را رقم خواهد زد.

دبیر اسبق هیات فوتبال کلانشهر اهواز ادامه داد: یک سریع دغدغه هایی درگذشته بوده که انتخابات آتی هیات فوتبال به صلاح شخصی خاصی برگزار شود اما بامعرفی انتخاب سرپرست این دغدغه ها کلا از اکثر فوتبالی های خوزستانی محو شد علیرغم اینکه شخصی که بعنوان سرپرست معرفی شده خودش از بدنه ی فوتبال می باشدو نسبت با فوتبال غریبه نیستند.

سواری عنوان کرد: امیدوارم افرادی که در حال متشنج کردن موقعیت هستند به خود بیایند و مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرپرست هیات فوتبال همسو باشند تا بتوانند خدماتی را نسبت به فوتبال در این زمان بدهند.

وی گفت: قطع به یقین می گویم که انتخابات آینده ای هیات فوتبال سالم ترین انتخابات کشور خواهد بود و دلیلی که برای این صحبتهای دارم اینکه فردی که بعنوان سرپرست انتخاب شد کاندیدای انتخابات آینده هیات نیستند و ایشون از افراد پاک و با تجربه فوتبال هستند و قطع به یقین نسبت به برگزاری مجمع و انتخاب رییس جدید نگاه ویژه ای دارند و انتخابات سالم خواهند داشت و در این خصوص هیچ احد ناسی نمیتواند انگ بزند و آقایانی که درحال تخریب و به فکر منافع شخصی خود هستند وجدان را پیشه کنند و به فکرآینده فوتبال استان خوزستان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 2 =


دسته‌بندی نشده