مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح:

حدیث کریمی

امیدوارم بتوانیم قطعات وارداتی را بومی سازی کنیم/ بزودی فعالیت خود را در خوزستان آغاز می کنیم/برای دولتی ها هیچ توصیه ای ندارم!

امیدوارم بتوانیم قطعات وارداتی را بومی سازی کنیم/ بزودی فعالیت خود را در خوزستان آغاز می کنیم/برای دولتی ها هیچ توصیه ای ندارم!
مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح گفت: یک هزار و 200 فروشگاه در سراسر ایران داریم و تاکنون در استان خوزستان به هر دلیلی فعالیت مان ضعیف بوده و امروز دوستان آمدند تا همکاری های خود را شروع کنیم و به امید حق بتوانیم به این استان مهمان نواز و خونگرم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، محمدرضا صالح، شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی خوزستان  با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آن زمان که دانشجوی برق قدرت بوده ام و برای تأمین هزینه های تحصیل وارد این کار شدم آغاز کرده ام اظهار کرد:  خدا را شاکرم مرا به راهی وارد کرد که رزق حلال را تأمین کنم و از کسانی که مرا حمایت کردند خیالشان را از تأمین قطعه باکیفیت ایرانی راحت کنم که ساخت دست کارگران ایرانی است و از ایرانی بودنم و ساخت قطعات خوشحال هستم و آینده این کشور را برای فرزندان آن تأمین می کنم.

وی افزود: تولیدات ما در زمینه قطعات ماشین آلات کشاورزی است و پیستون مان تحت لیسانس ماحله ای آلمان است و صفحه دیسک مان هم تحت لیسانس والئو فرانسه می باشد؛ اما با دست کارگران ایرانی تولید می شود ولی استاندارد آن در دیگر کشورها هم تأئید شده است.

صالح با بیان اینکه قطعات با کیفیت را در داخل تولید، در اختیار کشاورزان قرار می دهیم و از آنها سپاسگزاریم که ما را حمایت می کنند، عنوان کرد: دست تک تک آنها را می بوسیم و اگر در کالاها ایرادی دیدند به ما انتقال دهند تا با خدمات پس از فروش برای رفع آن ایراد اقدام و جبران خسارت کنیم.

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح در پاسخ به اینکه چند نمایندگی در سطح کشور دارید خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ فروشگاه در سراسر ایران داریم و تاکنون در استان خوزستان به هر دلیلی فعالیت مان ضعیف بوده و امروز دوستان آمدند تا همکاری های خود را شروع کنیم و به امید حق بتوانیم به این استان مهمان نواز و خونگرم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

وی گفت: حدود ۲۰ سال است که در این زمینه در نمایشگاه ها شرکت می کنم؛ خدا را شکر خیلی مؤثر است ولی خریدار اصلی ما مکانیک ها هستند که ما را می شناسند و از کیفیت قطعات راضی هستند؛ تاکنون نارضایتی نداشتیم و اگر بتوانیم از نظر آموزشی در هر منطقه به مکانیک و کشاورز آموزش دهیم خیلی بهتر می توانند از وسایل و تجهیزات خود استفاده کنند.

صالح بیان کرد: خیلی دوست دارم که خدا عمری بدهد تا بتوانم تمام قطعات وارداتی را بومی سازی کنم چون با قیمت های آن چنانی و با کیفیت پایین در اختیار کشاورزان قرار داده می شود ولی دوست دارم که این قطعات را با کیفیت تولید و به کشاورزان ارائه دهیم.

او اظهار می کند: بیشتر مواد اولیه ما در اختیار دولت است اما در مدت زمان یک ماهه نیز نمی توانیم مواد اولیه را با قیمت ثابت خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح با اشاره به افزایش قیمت برق گفت: در یک سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش قیمت برق داشتیم که مجبوریم آن را روی قیمت تولیدات خود اعمال کنیم.

وی ادامه داد: بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش برخی از مواد اولیه را شاهد هستیم در حالی که اگر دولت تولیدکنندگان را حمایت کند، قطعاً هیچ تولیدکننده خارجی امکان رقابت با تولیدکنندگان ایرانی را ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار حاضر در نشست مبنی بر اینکه چه توصیه ای به مسئولان دارید گفت: هیچ توصیه ای برای مسئولان ندارم؛ چون حرفی گوش نمی دهند ولی از کشاورزان درخواست دارم که قطعات را با هر نامی خریداری نکزده و همیشه نام تولیدکنندگان و کشور سازنده را مطالعه کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: خیلی از اقلام خارجی یعنی بیش از ۹۰ درصد آنها بی کیفیت، بدون شناسنامه و جعلی هستند؛ برخی افراد بسته بندی را خریداری می کنند و اگر مکانیک های ما تعمیرکار بودند به این مشکلات برنمی خوردیم.

صالح ادامه داد: برای تراشکار و مکانیک دو بارکد داریم و این برای نمایندگان خودمان انحصاری است که کسی نتواند آن را جعل کند؛ از کشاورزان درخواست داریم تا کالاهای بدون بارکد استفاده نکنند. حتی یک پیچ بدون بارکد هم وارد بازار نمی کنیم تا بعداً بتوانیم خدمات پس از فروش خوبی را ارائه دهیم؛ بارکدهای ما حتی هوشمند هم هستند.

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح اظهار کرد: با شرکت های دانش بنیان هم کار می کنیم ولی آنها هم مشکلات خاص خود را دارند، یکی از موارد تأمین مواد اولیه است و برای ما هم همینطور است وقتی به سهولت در بورس ارائه می شود و به خاطر عدم حمایت دولت امکان تأمین نداریم و همین می شود که تولیدکنندگان خارجی ما را دور می زنند.

صالح خاطرنشان داد: حدود ۳۵۰ نفر پرسنل داریم ولی شرکت هایی که با آنها کار می کنیم بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر پرسنل دارند. و به کشورهای افغانستان و پاکستان و عراق هم صادرات داشتیم و از تولیدات ما خیلی استقبال شده و تاکنون هیچ اعتراضی نداشته اند.

وی عنوان کرد: در عراق و افغانستان نیز نماینده داریم؛ تراکتورهای موجود مربوط به دهه ۱۹۷۵ است که کشورهای با اقتصاد قوی به دنبال تراکتورهای بروزتر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =


دسته‌بندی نشده