کد خبر : 2322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

افزایش فشار آب روستای جسانیه بزرگ شهرستان اهواز

افزایش فشار آب روستای جسانیه بزرگ شهرستان اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی گفت: عملیات کارگزاری انشعاب جدید برای تقویت فشار آب شرب اهالی شریف روستای جسانیه بزرگ پایان یافت.   وی افزود: با بهره برداری از این پروژه میزان دبی ورودی آب به روستا افزایش یافت و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان محمود آریاخاکی گفت: عملیات کارگزاری انشعاب جدید برای تقویت فشار آب شرب اهالی شریف روستای جسانیه بزرگ پایان یافت.

 

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه میزان دبی ورودی آب به روستا افزایش یافت و مشکل افت فشار آب که در برخی ساعات روز اتفاق می افتاد برطرف شد.

 

آریاخاکی اظهار کرد: در این عملیات انشعاب جدید از خط انتقال آب روستاهای مسیر دغاغله کارگزاری، که منجر به تقویت فشار آب شبکه توزیع روستای جسانیه بزرگ شد.

 

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش سرانه مصرف آب در سطح روستاها، انجام این عملیات برای تامین آب مورد نیاز اهالی این روستا بعنوان یک فوریت صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: روستای جسانیه ۸۷۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۴۲ نفر را تحت پوشش دارد.

 

گفتنی است پیش از این عملیات لایروبی و شستشوی شبکه توزیع و شکستگی های لوله های این روستا نیز توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفا روستایی اهواز نیز انجام شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =


دسته‌بندی نشده