کد خبر : 14969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۴۶

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در بندر امام خمینی (ره)

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در بندر امام خمینی (ره)
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: دبیرستان ۱۲ کلاسه مارون ۴ با مشارکت شرکت پتروشیمی مارون و شرکت عملیات غیر صنعتی در بندر امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، محمد سعیدی پور در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر بیان کرد: ۱۱۶ کلاس درس در بندر امام خمینی (ره) در دست ساخت است و از تمامی شرکت های فعال در این منطقه درخواست کمک برای ساخت مدارس بیشتری را داریم.

وی افزود : بیشتر از ۷۵ درصد منابع این اداره کل برای ساخت مدرسه از سوی خیران است و بدون حضور و کمک آن ها ادامه مسیر مدرسه سازی امکان پذیر نیست.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت : برای ایجاد علاقه در دانش آموزان جهت ادامه تحصیل باید فضاهای مناسبی برای تحصل ساخته شود، مدرسه کانون پیشرفت و تعاملات اجتماعی است.

سعیدی پور اظهار داشت: بندر امام خمینی (ره) قطب صنعت و اشتغال است و از مدیران شرکت ها و صنایع در این منطقه بسیار انتظار می رود که در ساخت مدرسه همراهی کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: شرکت پتروشیمی مارون ۶۳ کلاس درس را در این منطقه کامل کردند و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر با پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال در تکمیل ۶۳ کلاس درس مشارکت کرده است.

وی گفت: کارهایی که از سوی شرکت ها برای مدرسه سازی انجام شده بزرگ است اما کافی نیست ، دولت چالش های زیادی دارد و درگیر مسائل زیادی است ، باید بتوانیم با اتحاد ، همدلی و همبستگی به دولت کمک کنیم تا به کشور و مردم بهتر خدمات رسانی شود.

سعیدی پور افزود: امروزه سرانه آموزش در استان ۵.۲ مترمربع است و باید از این سرانه عبور کنیم و به هشت مترمربع برسیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در پایان بیان کرد: این مدرسه در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و اعتبار ساخت آن ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 17 =


دسته‌بندی نشده