کد خبر : 7080
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۱۵

اعضای کنگره ۶۰ هزینه های درمانی معتادان را پرداخت می کنند

اعضای کنگره ۶۰ هزینه های درمانی معتادان را پرداخت می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، داریوش مرادی در نشستی در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور دکتر شلیش پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و نیز دوتن از نمایندگان کنگره ۶۰ در منطقه خوزستان ، به نوع فعالیت کنگره ۶۰ پرداخت و گفت: گنکره ۶۰ از سازمانهای مردم نهاد است که

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، داریوش مرادی در نشستی در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور دکتر شلیش پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و نیز دوتن از نمایندگان کنگره ۶۰ در منطقه خوزستان ، به نوع فعالیت کنگره ۶۰ پرداخت و گفت: گنکره ۶۰ از سازمانهای مردم نهاد است که کاملا تخصصی و علمی در خصوص درمان و پیشگیری ، بیماران معتاد به مواد خانمانسوز مخدر فعالیت می کند.

رئیس هیات مدیره شبکه ملی سازمانهای مردم نهاد کشور در حوزه اعتیاد افزود: در خصوص درمان معتادان در استان هیچ مبلغی از افراد مراجعه کننده به مرکز برای ترک و درمان دریافت نمی شود و از طرفی از سوی دستگاههای دولتی هم به آنان کمکی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد : هزینه های کارهای فرهنگی و درمان معتادان توسط کنگره ۶۰ و از هزینه شخصی خود اعضای کنگره تامین می شود.

در ادامه بهرامی نماینده کنگره ۶۰ نیز گفت :کنگره ۶۰ به طور خود جوش و خود گردان است و تنها انتظاری که ازدستگاههای دولتی ، به خصوص شهرداری و دیگر دستگاهها دارد این ست که برای انجام کارهای اداری همکاری و مساعدت کنند.

در ادامه این نشست دکتر شلیش پور نیز گفت: یکی از وظایف اصلی امور اجتماعی رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شما عزیزان و دیگر سازمانهای مردم نهاد می باشد که بدون توقع و به طور خود جوش این مسئولیت انسان دوستانه را بردوش گرفته اید.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که بدون کمک موثر و اثربخش شما از پس اصلاح ، درمان و پیشگیری بیماران دچار اعتیاد بر نخواهیم آمد و بدون شک بازوان توانمند دولت در امر پیشگیری و درمان سومصرف مواد مخدر هستید.

شلیش پور تاکید کرد: بنده و دیگر پرسنل امور اجتماعی با تمام توان جهت رفع مشکلات و موانع های سر راه فعالیت انسان دوستانه و مخلصانه شما تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =


دسته‌بندی نشده