کد خبر : 7290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درباره تبلیغات انتخابات

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درباره تبلیغات انتخابات

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طی اطلاعیه ای، ضمن دعوت آحاد  مردم به حضور در انتخابات و بیان این نکته که دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، حضور حداکثری در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان اعلام کرد؛ و در ادامه؛ رعایت حریم و همچنین اصول ایمنی در خصوص

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طی اطلاعیه ای، ضمن دعوت آحاد  مردم به حضور در انتخابات و بیان این نکته که دشمن به دنبال ایجاد تردید در ملت ایران است، حضور حداکثری در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان اعلام کرد؛ و در ادامه؛ رعایت حریم و همچنین اصول ایمنی در خصوص شبکه های توزیع برق در زمان تبلیغات انتخاباتی را از سوی ستادهای تبلیغاتی انتخابات خواستار شد.

 

در متن این اطلاعیه آمده است؛

 

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و  شورای شهر و روستا و آغاز تبلیغات از سوی ستاد های انتخاباتی نامزدها، خواهشمند است به منظور رعایت اصول ایمنی و حفظ حریم شبکه های توزیع برق و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه جانی و مالی، وارد شدن خسارت به شبکه های توزیع و قطع برق همشهریان گرامی در این گرمای طاقت فرسا، رعایت موارد  زیر از سوی ستادهای انتخاباتی و شهروندان عزیز ضرورت دارد:

-نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی، بنر، پلاکارد و پوستر بر روی تجهیزات مربوط به شبکه های توزیع برق به دلیل احتمال وارد شدن خسارت به شبکه توزیع برق ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

-خودداری از نصب هرگونه داربست بر روی تاسیسات و شبکه‌های توزیع برق جهت جلوگیری از برق گرفتگی و یا احتمال سقوط از پایه‌ها و بروز خسارت به شبکه های توزیع و جان و مال شهروندان گرامی.

-حریم شبکه‌های فشار متوسط به گونه‌ای است که پیش از تماس مستقیم با شبکه نیز امکان برق گرفتگی وجود دارد، بنابر این هرگونه صعود از پایه‌های برق به هر طریق و هر دلیلی ممنوع بوده و رعایت فاصله ۴متری از شبکه های توزیع برق لازم می باشد.

-در هنگام نصب بنر، پلاکارد و پوستر لازم است نسبت به ابعاد آن‌ها، به صورت محکم مهار شده تا در زمان بروز طوفان و وزش بادهای شدید موجب برخورد و یا سقوط بر روی شبکه های توزیع و ایجاد نوسان و یا قطع جریان برق مشترکین عزیز نگردند.

در پایان از شهروندان گرامی انتظار می‌رود با مشاهده  موارد موصوف با شماره ۱۲۱ویا ۱۵۲۱ اتفاقات شرکت توزیع برق خوزستان تماس گرفته و موارد را گزارش نمایند.

شرکت در انتخابات و سهیم شدن در تصمیم گیری کشور در کنار تقویت هویت ملی، موجب اقتدار روز افزون نظام در میان هجمه های دشمنان خواهد شد، امید به اینکه انتخاباتی با شکوه را در روز ۲۸ خرداد رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =


دسته‌بندی نشده