کد خبر : 4815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۵

استفاده از ماسک برای مراجعان به ادارات دزفول الزامی شد

استفاده از ماسک برای مراجعان به ادارات دزفول الزامی شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: ارباب رجوع هنگام مراجعه به ادارات دزفول باید ماسک به همراه داشته باسند در غیر این صورت اجازه ورود نخواهند داشت. امید بن عباس افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامت خود و کارمندان ادارات، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. وی با بیان اینکه رعایت موارد مختلف بهداشتی از سوی

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: ارباب رجوع هنگام مراجعه به ادارات دزفول باید ماسک به همراه داشته باسند در غیر این صورت اجازه ورود نخواهند داشت.

امید بن عباس افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامت خود و کارمندان ادارات، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه رعایت موارد مختلف بهداشتی از سوی ادارات به آنها ابلاغ شده است، گفت: پاساژها، مراکز خرید و بازار دزفول تا ساعت ۲۰ اجازه فعالیت دارند در غیر این صورت با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دزفول برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی در پی دارد.

وی افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، افرادی که پروتکل‌ها و هشدارهای بهداشتی را رعایت نکنند به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه محکوم و با آنها برخورد می‌شود.

بن عباس اظهارداشت: فعال شدن برخی صنف‌ها به منظور جلوگیری از رکود اقتصادی و با دستور رئیس جمهوری با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته ولی به معنای عادی شدن شرایط نیست.

وی افزود: در صورت بی‌توجهی به هشدارها و رعایت نکردن اصول بهداشتی، ترددها افزایش و منجر به اتصال زنجیره شیوع بیماری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه برای حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم، گفت: درصورت بی‌توجهی شهروندان شیوع بیماری گسترش یافته و تخت‌های بیمارستانی جوابگو نخواهند بود.

وی با اشاره به درنظر گرفتن تخت‌های نقاهتگاهی در دزفول افزود: روند بیماری کرونا روزانه توسط کارشناسان رصد و درصورت نیاز محدودیت‌های سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.

 

بن عباس گفت: آمار ابتلا به کرونا در روستاهای استان و دزفول رو به افزایش است و با توجه به زمان برداشت محصولات کشاورزی نظارت بهداشت باید با جدیت بیشتری انجام شود.

 

وی افزود: کمباین دارانی که از خارج از استان برای برداشت به خوزستان می‌آیند باید گواهی بهداشتی داشته باشند تا اجازه فعالیت داشته باشند.

 

با وجود تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانداری دزفول به شهروندان برای در خانه ماندن و محدود کردن سفرهای درون و برون شهری همچنان تعدادی از شهروندان نسبت به هشدارها بی‌توجه هستند که نتیجه آن افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان شده است.

 

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =


دسته‌بندی نشده