کد خبر : 2259
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

اجرای طرح پاکسازی ودستگیری۴۹ سارق حرفه ای در اهواز

اجرای طرح پاکسازی ودستگیری۴۹ سارق حرفه ای در اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز،با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز،با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.
این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۴۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین ۷ عامل تیراندازی و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی،در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ دالوند بیان داشت:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۲۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر،تعدادی اموال سرقتی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۴قبضه سلاح جنگی نیز کشف کردند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۴ فقره انواع سرقت ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۵ موتورسیکلت و ۲۷ خودروی متخلف و بدون پلاک توقیف و ۲۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد،خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 6 =


دسته‌بندی نشده