کد خبر : 4841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

اجرای بیش از ۳۷۰۰ برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان  

اجرای بیش از ۳۷۰۰ برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان   

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، نشست خبری سالروز سوم خرداد (آزاد سازی فتح خرمشهر) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) امروز با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد. در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های خوزستان برگزار شد شاخص ترین برنامه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم، نشست خبری سالروز سوم خرداد (آزاد سازی فتح خرمشهر) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) امروز با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های خوزستان برگزار شد شاخص ترین برنامه های مربوط به مناسبت های ملی سوم و چهارم خرداد تشریح شد.

سردار یوسفی در ابتدا با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در انتقال ارزش ها اظهار داشت: با لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی بیش از ۲۸۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ادبی، هنری و نظامی را در سطح استان برای گرامیداشت سوم خرداد و بیش از ۹۰۰ برنامه در حوزه های مختلف را برای مناسبت ارزشمند چهارم خرداد برنامه ریزی کردیم.

وی به اعلام شاخص ترین برنامه ها در این ۲ مناسبت ارزشی دوران دفاع مقدس استان خوزستان پرداخت و افزود: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای تحقق و اثبات شعار «ما قوی هستیم» تلاش خواهیم کرد و تاکید کردیم که در همه برنامه های امسال پرداختن به جهاد و ایثار مومنانه مدافعان عرصه سلامت به عنوان ردپایی ماندگار از فرهنگ دوران دفاع مقدس لحاظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =


دسته‌بندی نشده