کد خبر : 919
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

اتحادیه ها بازوان اداره کل درخدمت رسانی به تعاونی ها هستند

اتحادیه ها بازوان اداره کل درخدمت رسانی به تعاونی ها هستند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “سعید حمید” در نشست هم اندیشی با حضور معاون سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و اعضای هیات مدیره اتحادیه استانی صنایع دستی، هدف از برگزاری این نشست را به روزرسانی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “سعید حمید” در نشست هم اندیشی با حضور معاون سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و اعضای هیات مدیره اتحادیه استانی صنایع دستی، هدف از برگزاری این نشست را به روزرسانی قانون اتحادیه و ایجاد هماهنگی بین ارکان آن عنوان کرد و گفت‌:‌ با توجه به وظیفه حمایتی که اتحادیه در قبال تعاونی ها دارد از مهم ترین وظایف امروز ما تقویت و فعال سازی اتحادیه صنایع دستی برای کمک به تعاونی های صنایع دستی استان مان است.
او افزود: هر چقدر اتحادیه های استان توانمندتر باشد ما به عنوان نهاد نظارتی با فراغ بال بیش تری می توانیم به وظایف نظارتی و حمایتی خود عمل کنیم.
در ادامه این نشست معاون صنایع دستی سازمان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: اتحادیه تعاونی های صنایع دستی در سال ۹۰ با عضویت ۷ تعاونی ایجاد شد.
شکرا… قاسمی افزود: تا کنون حمایت های لازم را به منظور کمک به فعال سازی اتحادیه انجام داده ایم و انتظار داریم اتحادیه نیز با توجه به ماهیت حقوقی که دارد حضور خود را پررنگ تر و برنامه های خود را ارایه کند تا بتوانیم در اجرایی شدن آن ها حمایت های لازم را انجام دهیم.
در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه استانی صنایع دستی با اشاره به مشکل های فعالیت در زمینه صنایع دستی در شرایط اقتصادی موجود، خواستار دریافت حمایت هایی از جانب هر دو دستگاه شدند.

انتهای پیام/*

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + نوزده =


دسته‌بندی نشده