کد خبر : 3892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۳

آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی موکب مردمی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و توابع مرز چذابه

آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی موکب مردمی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و توابع مرز چذابه

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان؛ در این مراسم که در سالن همایش اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان برگزارشد، از ۱۲۰ خادم برادر و ۳۰ خادم خواهر که در برپایی، اطعام و اسکان و خدمت‌رسانی موکب مردمی کارکنان وزارت

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان؛ در این مراسم که در سالن همایش اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان برگزارشد، از ۱۲۰ خادم برادر و ۳۰ خادم خواهر که در برپایی، اطعام و اسکان و خدمت‌رسانی موکب مردمی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و توابع در خوزستان در طول ۱۴ روز دائر بودن آن در مرز چذابه همکاری داشتند تجلیل و قدردانی شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در این مراسم ضمن شایسته و خارج از حد انتظار برشمردن خدمت‌رسانی شایان توجه موکب در ایام اربعین حسینی و خادمان پرتلاش آن به زائران حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: تجلیل واقعی از خادمان اربعین را صاحب این ایام نموده است و تمام افرادی که در این مسیر حضور داشتند به یقین دعوت شده حضرت سیدالشهدا علیه السلام هستند.

محسن کاویانی همکاری مسئولان و تلاش عاشقانه خادمان این موکب در ایام اربعین حسینی را مجاهدتی معنوی خواند و خاطر‌نشان کرد: همان طور که می بینیم حبّ حسین علیه السلام بعد از قرن ها، در حال افزایش است و این نشان دهنده تغییرات در سطح جهان است. وقتی مشاهده می شود که جوامع غربی در مسیر حرکت خود به بن بست رسیده اند و حتی کسانی که تفکر مادی داشتند به این نتیجه رسیدند که نظریات آنان که بر اساس بنیاد سرمایه گذاری بوده است اشتباه است. آن چیزی که وجود دارد و شاهد آن هستیم؛ این است که انسان ها میل به فطرت ذاتی پیدا کردند و جهان نیز به این سمت در حال حرکت است و طی این حرکت است که می بینیم حب حسین علیه السلام در دل ها به وجود می آید.

کاویانی گفت: استان خوزستان یکی از استان های شاهراه کشور است که بخشی از آن در زمان اربعین حسینی و بخش دیگر در مبادی ورودی کالاها است و این نشان دهنده ظرفیت بالای این استان است.

در موکب مردمی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و توابع در مرز چذابه با ظرفیت اسکان روزانه ۱۵۰ نفر برادر و ۱۰۰ نفر خواهر؛ ۳۵ هزار پرس نهار و شام و پخت و توزیع نان (سه وعده غذایی) و دیگر مواد غذایی برای زائران امام حسین(ع) تهیه می‌شد.

در این مراسم با اهدای لوح و نشان خادم الحسین(ع) از زحمات خادمین و موکب داران اربعین حسینی تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + ده =


دسته‌بندی نشده