کد خبر : 3806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۳

آقای ساری پاسخگوی عملکرد ۴ ساله خود باشید

آقای ساری پاسخگوی عملکرد ۴ ساله خود باشید

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،فرزین حاتمی دستیار ویژه شهردار اهواز، در واکنش به هجمه علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس به مدیریت شهری گفت: آقای ساری به جای اظهارات انتخاباتی بهتر است مثل نیروها و گروهای جهادی و یک نماینده و مدیر دلسوز  به فکر کاهش آلام مردم باشد و در این شرایط بحرانی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،فرزین حاتمی دستیار ویژه شهردار اهواز، در واکنش به هجمه علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس به مدیریت شهری گفت: آقای ساری به جای اظهارات انتخاباتی بهتر است مثل نیروها و گروهای جهادی و یک نماینده و مدیر دلسوز  به فکر کاهش آلام مردم باشد و در این شرایط بحرانی به میدان بیایید و برای کاهش رنج مردم اقدام عملی کند.

وی ادامه داد: امروز به جای فرافکنی و  فرار از مسئولیت وی باید به مردم بگوید این چهارسال چه قدمی برای حل کردن مشکلات شهری اهواز برداشته است سهم ویژه نمایندگان اهواز در مشکلات فعلی مردم بر عکسی پوشیده نیست.
حاتمی گفت: تنها تماسی که اقای ساری در این چند ماهه با شهردار داشته است برای دریافت کرایه دفتر نمایندگی در اهواز بوده است تا کار به تذکر و استیضاح از وزیر کشور نکشد!

وی افزود:در حالی که نیروهای مردمی و برخی مدیران استان و شهر شب و روز در بین گل و لای و آب شانه به شانه مردم ایستاده  اند تا مشکل آبگرفتگی معابر و  پس زدگی فاضلاب حل کنند نباید برای جمع کردن چند رای با اظهارات خلاف واقع پا روی منافع شهر و مردم گذاشت و نمک روی زخم مردم پاشید. رهیاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =


دسته‌بندی نشده