کد خبر : 1104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱

آغاز سلسله نشست های قصه گویی برای کودکان و نوجوانان استثنائی

آغاز سلسله نشست های قصه گویی برای کودکان و نوجوانان استثنائی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، همزمان با آغاز بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نخستین جلسه از سلسله نشست های قصه گویی هفتگی در مدرسه استثنائی شهید موسوی امیدیه با محوریت قصه های چهارده معصوم برگزار شد. محمدرضا

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، همزمان با آغاز بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نخستین جلسه از سلسله نشست های قصه گویی هفتگی در مدرسه استثنائی شهید موسوی امیدیه با محوریت قصه های چهارده معصوم برگزار شد.

محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه گفت: این سلسله نشست ها به همت کتابداران کتابخانه شهید بهشتی و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان استثنائی با سیره ائمه اطهار (ع) برگزار می شود.

شکاری افزود: کتابداران هر هفته با مراجعه به این مدرسه ساعتی را به خود اختصاص داده و اقدام به معرفی کتابی در ارتباط با یکی از معصومین و قصه گویی از آن به دانش آموزان میکنند.

شکاری تشریح کرد: مدرسه استثنائی شهید نورالدین موسوی شهرستان امیدیه دارای ۲۲ دانش آموز با درجات مختلف معلولیت ذهنی است که این افراد به دلیل محدودیت های موجود از خدمات اطلاعاتی و فرهنگی مختلف محروم هستند و تنها معلمان پرتلاش آنها هستند که در این راستا تلاش هایی میکنند. لذا اداره کتابخانه های عمومی شهرستان امیدیه در راستای گسترش خدمات خود به تمام آحاد جامعه، اقدام به برگزاری جلسات مختلف قصه گویی برای این طیف از افراد نموده است که نخستین جلسه ی آن با موضوع قصه های پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

اداره کتابخانه های عمومی امیدیه پیش از این نیز اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی برای این قشر و معرفی کتابهای مناسب به معلمان این مدارس و برگزاری مراسمی از جمله مداحلی و سینه زنی و مولودی در مراسم مختلف مذهبی کرده است.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + یازده =


دسته‌بندی نشده