کد خبر : 6850
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

آذر زمان پور با شعار دستان پاک ، ثبت نام کرد

آذر زمان پور با شعار دستان پاک ، ثبت نام کرد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم: وی از جمله بانوان موفق در سطح استان و کشور بشمار می رود که پیش از این توانسته تاثیرگزاری قابل توجهی در کلانشهر اهواز و استان خوزستان داشته باشد. به همین علت است که وی بعنوان نماینده ای مردمی که دغدغه کل استان را دارد، شناخته شده است. این

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم: وی از جمله بانوان موفق در سطح استان و کشور بشمار می رود که پیش از این توانسته تاثیرگزاری قابل توجهی در کلانشهر اهواز و استان خوزستان داشته باشد. به همین علت است که وی بعنوان نماینده ای مردمی که دغدغه کل استان را دارد، شناخته شده است.

این گزارش می افزاید: از جمله سوابق زمان پور می توان به عضویت در شورای اسلامی کلانشهر اهواز دوره چهارم، که در این شورا بارها و بارها مشکلات مردم را فریاد می زد و صدای رسای مردم در شورای شهر بود و سدی محکم در مقابل چپاولگران و معامله گران سیاسی ایجاد کرد وهیچ کس و هیچ چیز نتوانست تا پایان دوره چهارم شورای کلانشهر اهواز این صدای رسای مردم را به سکوت وادارد . همچنین ایشان موسس تاکسی بیسیم بانوان برای اولین بار در کلانشهر اهواز ، و موسس مرکز مشاوره ی شغلی وکاریابی بین المللی کنکاش و اشتغال بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از جوانان جویای کار استان خوزستان،کار آفرین برتر استان طی دو دوره و عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوران کشور می باشند. وی حامی راه اندازی پارک های بانوان در کلیه مناطق شهر اهواز می باشند.

گفتنی است: این عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در واپسین ساعات ثبت نام با حضور در گلزار شهداء و تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و تجدید میثاق با سردار شهید علی هاشمی در فرمانداری حاضر و اعلام کاندیداتوری کرد.

آذر زمان پور از جمله افرادی است که در مدت عضویت در شورای کلانشهر اهواز همیشه صدای رسای مناطق محروم و همواره در مراسم و محافل مختلف حضور چشمگیر داشته که سبب شده تا از محبوبیت ویژه ای میان سایر اقوام نیز برخودار باشد.

 

بدرستی که شعار دستان پاک برازنده بانوی پاک دستی چون *آذر زمان پور* که دارای افکاری پاک هست می باشد .*

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =


دسته‌بندی نشده