کد خبر : 9406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۵۶

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با رئیس ستاد اقامه نماز استان دیدار کرد:

مدیریت درمان تامین اجتماعی در امر برگزاری فریضه نماز پیش قدم است همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی استان در اهواز برگزار می شود

مدیریت درمان تامین اجتماعی در امر برگزاری فریضه نماز پیش قدم است همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی استان در اهواز برگزار می شود
دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با حاج آقا بلادیان رئیس ستاد اقامه نماز استان دیدار کرد ، در این دیدار حجت الاسلام مرتضی قلی زاده امام جماعت و احمدی دبیر شورای اقامه نماز مدیریت درمان حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم: سید موسی بلادیان رییس ستاد اقامه نماز استان خوزستان به انجام فریضه اقامه نماز در ادارات و سازمان ها اشاره کرد و گفت: از وظایف مدیران فراهم آوردن شرایط مناسب برای برپایی نماز اول وقت است تا کارکنان با رقبت زیادی در این مراسم معنوی شرکت نمایند .

 

رییس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز بر حضور مدیران تامین اجتماعی در صفوف نمازگزاران تاکید کرد و افزود :  امیدواریم سازمان شما الگوی خوبی برای سایر سازمان ها و ادارات در امر برگزاری فریضه نماز باشد .

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان هم در این نشست با قدردانی از اهتمام، تلاش و مساعی ویژه آقای بلادیان، وی را سرمایه ای ارزشمند و شخصیتی انقلابی دانست که فعالیت های دینی و مذهبی وی در قبل و بعد از انقلاب از کسی پوشیده نیست .

 

دکتر امیر حسین بنی احمد با تاکید و تایید بر نکات مورد نظر رییس ستاد اقامه نماز استان، ضمن تشریح اقدامات گسترده مدیریت درمان تامین اجتماعی در خدمات درمانی به بیمه شدگان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در کنار ارائه این خدمات نسبت به انجام امور فرهنگی  بخصوص انجام فریضه واجب دینی نماز در اول وقت و به جماعت اهمیت خاصی قائل است.

 

دکتر بنی احمد از برگزاری  همایش ائمه جماعات تامین اجتماعی خبر داد و گفت : جهت هماهنگی  بیشتر بین ائمه جماعات تامین اجتماعی برای اولین بار شورای سیاست گذاری ائمه جماعات تامین اجتماعی استان در خردادماه سال جاری برگزار می گردد.

 

منبع: اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =


دسته‌بندی نشده